6 ukers kontroll av mor

Alvepike

Elsker forumet
Hei, er det noen andre her som gruer seg til 6 ukers kontrollen? Kan ikke si jeg gleder meg til gu [&:]

Litt enig med deg... [&:]

jeg skal ta celleprøve også[&:] der kvir jeg meg til

Gruer meg ikke til det jeg... Skal bli godt å få vite om alt står bra til nedider. Hehe... Tørr ikke se etter selv så [8|] Sydde ikke et eneste sting, men regner med ting er ganske så anneledes uansett [&:]

jeg skal vist også ta celle prøve, aldri gjor det før. Hvordan gjør de det?

De tar bare en bomullspinne eller no inni der... Ikkeno stress... Har gjort det flere ganger jeg.

Jeg hater  gu, men bare fordi jeg klare aldri slappe av musklene der nede, så undersøkelsen blir alltid unødvendig vond [:(]

Men blir jo greit å finne ut om alt er som det skal da!!

legen min benytter hver anledning til å ta gu han[8|]
ifølge de på sykehuset var det vist veldig viktig med gu på 6 ukers kontrollen..

Har vært på GU så uendelig mange ganger, pga endometriosen.
Synes jo ikke det er hyggelig, men bryr meg ikke veldig mye om det lenger heller

Gruer meg! Orke ikkje tanken på at nåken skal fikle der nede, men no er det fem uker igjen da, så eg er vel ikkje så sår da[:D]

ORIGINAL: Solvit

Nei, jeg gruer meg ikke til den. Greit å få en kontroll på at alt er i orden!

Signerer

ORIGINAL: Solvit

Nei, jeg gruer meg ikke til den. Greit å få en kontroll på at alt er i orden!

signerer[:)]

jeg gruer meg endel[&:] har fortsatt grøsninger etter forrige gu..

ORIGINAL: Sebastians`mamma

jeg å.. legen fikk meg faktisk til å grine for det gjorde så vondt.. han hvet jo faen ikke hva han driver med..[&:]

ORIGINAL: knerthen

jeg å.. legen fikk meg faktisk til å grine for det gjorde så vondt.. han hvet jo faen ikke hva han driver med..[&:]

jg synes bare legen min er ekkel[8D][&:]
kanskje du skal bytte lege?[:)]

ORIGINAL: knerthen

jg synes bare legen min er ekkel[8D][&:]
kanskje du skal bytte lege?[:)]

Det er det flere som har sagt..hehe Men etter å ha gått til samme lege iallefall i 15 år så blir det litt rart å bytte å..

Men det funka greit sist han skulle ta gu for da henviste han meg til gynekolog siden han ikke klarte det..hehe

Back
Topp