6 uker

Gladpia81

Flørter med forumet
I dag er jeg 6 uker på vei og er så glad for hver uke som går ,så jeg om 6 nye uker..kan føle meg trygg på at alt forhåpentligvis går bra[:)]

Noen som har opplevd å hå en bitteliten blødning,rosa på toalettpappir etter dobesøk.?Det var ikke mye og bare den ene gangen,har ikke sett noe til det etterpå..Var da 5+5 dager på vei.Lurer egentlig på hvorfor man får sånn?....Lurer på mye jeg har jeg funnet ut[:D]

Hadde du hatt sex det siste døgnet da du ahdde litt blod på dopapiret? Det høres helt ufarlig ut, særlig siden du ikke har sett noe siden

Gratulerer med 6 uker overstått... "bare" 6 igjen til du er på tryggere grunn.. Vet hvordan du har det - er selv på 7+5 i dag, og gleder meg til jeg kan bla til ny uke i svangerskapsboka... en side nærmere 12. uke!

Tida går så seeeeint..! Er 8 uker på vei nå, og fikk litt halvpanikk i går da det kom litt blodfarga utflod på papiret etter eg hadde vært på toalettet.. Gammelt blod da vel og merke.. Satte meg ned å leste litt på forumet her, og såg at det var ikke bare eg som hadde det.. Ble litt roligere da ja! Dessuten har det ikke vært noe mer etterpå..[:D] 

grattis med 6 uker,å lykke til med di 6 neste[:)]

Halloen....
Jeg har hatt en sånn blødning.
Legen sah at det var normalt og blø litt når at man egentlig skulle ha hatt mensen..... [:D]

jeg hadde bittelitt blod på papiret og det var morningen etter vi hadde hatt sex.
Du skal alltid snakke med legen om dette. Hvor du da vil få beskjed om å holde deg i ro noen dager.

Men det er ikke så uvanelig at det går noen blodkar, det er ikke farlig, men må alltids sjekkes opp!!

ORIGINAL: Suki

lenemor; bare så at du nevnte svangerskapsboka. Har du vært til kontroll allerede og fått den der, eller har du kjøpt den selv?
Var i bokhandelen i dag og kikket på noen bøker, men gidder ikke å bruke masse penger hvis man alikevel får boka hos legen.
(Men skulle jo gjerne hatt den nå med en gang da).

Du får den her på babyverden, før du klikker deg inn på diskusjonsforum, litt lengre ned tror jeg. Gratis bøker står det! Der registrerer du deg

er ikke det spotting da?
hadde dette når jeg var ca 7 dager for sen.
troddedet var egget som festet seg jeg, men kanskje ikke.
det var hvertfall ikke pga sex :p for det har jeg ærlig talt ikke hørt om... på lenge!!!! [:D]

jeg har ikke blødd noe... men jeg har den boka som heter et barn blir til[:)]den anbrfales!!!selv om de fleste av oss vet hvordan de blir til da[;)]
men det er masse fine bilder og jeg bruker den som oppslagsverk....

Back
Topp