6 uker

Jeg vet ikke hvor langt jeg er, så mulig du er lenger :) Gratulerer med 6 uker! Deilig når man har sånne dager hvor man øker med ei uke :)
 
Å? Har du inn anelse om hvor langt du er på veg?
Fikk en anelse på tidlig ul. Da så vi nada, bare fostersekk og at det var gjort klart for mageboer der. Så var mellom 4 eller 5 uker. Så nå er jeg mellom 5 eller 6 uker :) Har ul i morgen igjen - håper vi ser noe da!
 
Hurra enydelig er jeg også 6 uker på veg.
Føler alle er så mye lengre på veg enn meg. Hehw

Her går dagene i spy, kvalm og veeeeldi trøtt.
Jeg er en dag kortere på vei enn deg, 6+0 i morgen ;)
Det blir litt sånn når vi er "uheldige" og har termin i slutten av måneden. Det positive er kanskje at andre her inne vil sitte på masse erfaring når vi lurer på noe :)
Jeg har kjent litt på kvalmen de siste dagene, og er veldig sliten og trøtt. Håper ikke kvalmen blir verre!
 
Jeg er også 6+0, noe som betyr at vi er halvveis i 1.trimester :D kvalmen begynner å melde seg, så dette går jo som ventet :)
 
Sist lå jeg også langt bak de andre, men endte likevel med å føde før mange av dem :p Termindatoen er så uviss frem til OUL. Men enig i at man føler litt på det når noen i samme termingruppe nærmer seg 12. uke. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og tenke at nurka våre kommer når de er klare og ikke før :)
 
Grattis med 6 uker!
 
Gratulerer! :)
Jeg er også 6 uker idag! :D
Litt kjipt med termin i slutten av mnd, men vi må prøve å være tålmodige! :D
 
Hurra enydelig er jeg også 6 uker på veg.
Føler alle er så mye lengre på veg enn meg. Hehw

Her går dagene i spy, kvalm og veeeeldi trøtt.

Det er bare noen få dager forskjell på oss da ;) Jeg er 6+2 etter menstermin i dag :D er ubeskrivelig trøtt så det var deilig med syk gutt som bare vil kose I dag ;) Da kan man soooove litt ;)
 
Gratulerer med 6 uker.

Jeg er bare 5+5 i dag, så ligger et par dager bak deg.
 
Jeg er sikkert litt treig, men først i dag gikk det opp for meg at når man er 6+0 så betyr det at man er 6 fullgåtte uker og begynner på uke 7!! Jeg begynte å telle uker fra befrukningsdato og skjønte da at frøet i magen har vært der inne i 4 fulle uker! :D Jeg føler plutselige jeg ble satt en uke frem! Hurra :)
 
Back
Topp