6 uker

Lyykke86

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hei dere,
Jeg er helt ny her inne og gravid for første gang. Er 6 uker på vei og i syvende himmel :) Har så lyst å fortelle det til alle mine nære venner og familie, men vi har bestemt oss for å vente noen uker enda.
Må rett og slett bare fortelle det til noen og da passer jo forumet her bra til det ;)

Skal til legen på torsdag for første gang ang graviditeten også, spennende.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heisann :-)

Jeg er 7+1 og det er også min første :-) Nå har du spennede tider fremover deg. Skal selv til lege time i uke 8.
Jeg venter også selv med å fortelle til familie og venner. Vil helst først hos legen å få bekreftet alt så kan jeg planlegge hemmeligheten til familie og venner etter det:-)

Gratulerer med ny spire og kos deg:-)
Klem :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk for det alle sammen :)
Utrolig hvor glad man blir av dette her. Skulle bare gjerne ha fortalt alle hvorfor jeg er så glad.
Mine foreldre er bortreist i 14 dager nå, men skal fortelle det når de kommer hjem. Da er jeg i uke 8. Synes mine foreldre og svigers skal få vite det først :)

Gratulerer til deg også Januarbarn2014, vi har mye spennende å se frem til :)

Gratulerer så mye! :D jeg fortalte det til foreldre og søsken nå i helga! :-D er 8 uker på vei. :D

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Velkommen!! Jeg er 6+2 i dag, og vi har fortalt det til nærmeste familie. Liker at flere enn oss kan sende varme og positive tanker til frøet i magen :)

Gratulerer masse :-) her ventes nr 2 og er 4+6 tror jeg :P

På mobilen. Digger appen ♥

Gratulera så masse! Er mange av mine næraste vennar og familie som veit det alt, men så har jo eg ein lang prøverørshistorikk bak meg då og føler det har vore godt at dei næraste veit kva eg går gjennom. På jobben og sånn venter eg nok til ca veke 12.

Gratulerer så mye med spire i magen:) Blir nok ekstra gøy å fortelle venner og familie når du har holdt det inni deg en stund til;)

Gratulerer med spire :)

Når jeg leser litt rundt at mange forteller det til nærmeste familie ganske tidlig angrer jeg litt på at jeg ikke fortalte det til mine foreldre før de dro på ferie.
Så koselig at dere har delt nyheten allerede:)
Jeg får bare være aktiv her på forumet inntil hemmeligheten er klar for deling.

Og takk for flere gratulasjoner, lyykke er så lyykkelig :p

Heia :-) Ja vi har mye å se frem til :-) Blir spennede å komme til lege i neste uke å få bekreftet gravid så kan jeg bare slappe mer av. Men jeg nyter dagene uansett og siden 18 mai har jeg vært så i fin form at jeg ikke merker at jeg er gravid i det hele tatt. Men tok meg en test idag, måtte bare og det stod helt tydelig Gravid :-)

Bare ta kontakt på innboks hvis du vil prate :-) veldig greit å ha noen å snakke med under hemmelige tida :-)
Nyt dagene :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp