6 uker.......

Linka_lill

Flørter med forumet
i dag og jeg kjenner kvalmen kommer snikende. Enn så lenge klarer jeg å holde den sånn noen lunde i sjakk med mat og håper virkelig den ikke blir værre. Forrige gang var jeg døgnkvalmen fra jeg var 4+3 til jeg var 6 mnd på vei - kan ikke si det frister til gjentakelse.
Har begynt å knaske minigullerøtter for ikke å stappe i meg for mye snop og annet digg jeg måtte finne i skuffene i kvalmelindringen - uff, det blir mye spising fremover. Jeg føler jeg er konstant sulten, slik var det IKKE forrige gang, så det blir nok et helt annet svangerskap denne gang ja, he he.
Noen som kjenner seg igjen?

i tillegg springer jeg hele tiden på do også, du all verden - snakk om å få tidlig "selskapsblære" - kan bli interessant fremover dette, knis

Kjenner meg igjen der ja, sitter å spiser saltstenger på jobb nå for plutselig liker jeg ikke det jeg har på matpakken! Jeg var heldig sist og kvalmen ga seg rundt uke 11 så håper jeg er like heldig nå :) Håper kvalmen og den sinnssyke matlysta gir seg snart. Gikk opp 30 kilo sist og håper jeg klarer å gå opp maks 10 denne gangen..

Jeg gikk opp 14 kg sist, men var også mindre da enn jeg er nå (hrmf), så jeg satser på å være aktiv denne gangen slik at jeg klarer å holde meg til max 14 kg eller mindre denne gangen. Skal kjøpe meg sykkel så jeg kan sykle meg noen kveldturer, håper frisk luft kan hjelpe litt mot kvalmen også.

Jeg ble også kvalm i dag.. er uke 6 i morgen... :)

Jeg er bare 4 uker og 5 dager, har ingen symptomer, venter spent på om det dukker opp noe... Hadde så utrolig vonde og ømme pupper samme uke i første svangerskap, men kjenner ikke noe nå. God bedring med kvalmen til dere som plages med det! 

Back
Topp