Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får skifte flere ganger om dagen da vet du ;) Er litt usikker på om vi har nok smått jeg :/ .. Jaja, har masse i 60, så er vel bare brette litt i armene :)Jorlin86 skrev:
Hehe. Skal ikke være greit.. Men dem bruker væll 62 noe lengere enn 50/56? :)Snuffle skrev:
Ska bli godt å få allt på plass i kommoden nå ja! :)
*trinemor* skrev:
Hehe. Skal ikke være greit.. Men dem bruker væll 62 noe lengere enn 50/56? :)Snuffle skrev:
Ska bli godt å få allt på plass i kommoden nå ja! :)
Ja, de gjør jo det :) vi får vel brukt dem litt.
Det meste er gaver fra familie i USA, så vi har ikke hatt mulighet til å bytte i større størrelser heller....
Ja tenk det begynner å nærme seg veldig nå til de små vi har i magen kommer til verden:D Snart høygravide og greier. Så vi får vel bare kose oss resten av svangerskapet, plutselig er det over :( :P Kjenner det blir litt trist også :P Men utrolig deilig å få møte han lille :)Anita89 skrev:
Snuffle skrev:
Ja tenk det begynner å nærme seg veldig nå til de små vi har i magen kommer til verden:D Snart høygravide og greier. Så vi får vel bare kose oss resten av svangerskapet, plutselig er det over :( :P Kjenner det blir litt trist også :P Men utrolig deilig å få møte han lille :)Anita89 skrev:
Ja, går fort fremover nå. :) Gleder meg til han er ute. Magen er i veien overalt! :p
bare 4 uker igjen her no... iiiiiiiiiiiik!Klesklypa skrev:
må begynne å vaske og gjøre istand kler eg også no..
trodde eg hadde så masse etter vesla mi, men fonne ut at eg har nesten bare kler i str 62.