6 Uker

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jippi :) Bare 6 uker igjenn til termin :) Det vil si at om max 7 uker så er lillegutt kommet! :) Skal bli så utrolig godt! Så i dag har klesvasken starta! :) Og så snart vi finner den lille baggen så blir også fødebagen pakka! :)

Så herlig! Deilig å telle ned uker og dager istedet for å telle de som har gått :) Kos deg med vasking og forberedelser :D

Ja! :)
Takk. Koser meg masse, men fannt ut at jeg tror vi har alt for mye klær i str. 50 :) Har fått så utrolig mye..

Får skifte flere ganger om dagen da vet du ;) Er litt usikker på om vi har nok smått jeg :/ .. Jaja, har masse i 60, så er vel bare brette litt i armene :)

Jorlin86 skrev:
Får skifte flere ganger om dagen da vet du ;) Er litt usikker på om vi har nok smått jeg :/ .. Jaja, har masse i 60, så er vel bare brette litt i armene :)

hehe. Vi har mye opp til str 68 :) Så tenkte å ta med de str 50 på sykhuset å bruke der når vi får besøk å sånn :)

Cmilla skrev:
Kos deg med vasken:):) Er ferdig i dag å vaske klæra og diverse:)

Heldig du er! :) Merka at vi hadde vanvittig mye mer enn jeg trodde.

Ja, nå går ukene fort :)

Kos deg med klesvasken. Jeg vasket klærne etter storesøster i helga og har lagt de sammen idag :) Nå skal de inn i kommoden....

Har alt for mye i str. 62 vi da, siden vi har fått så mye i den størrelsen. Både denne gangen og sist....

Hehe. Skal ikke være greit.. Men dem bruker væll 62 noe lengere enn 50/56? :)
Ska bli godt å få allt på plass i kommoden nå ja! :)

Snuffle skrev:

Ja, de gjør jo det :) vi får vel brukt dem litt.

Det meste er gaver fra familie i USA, så vi har ikke hatt mulighet til å bytte i større størrelser heller....

Ja tenk det begynner å nærme seg veldig nå til de små vi har i magen kommer til verden:D Snart høygravide og greier. Så vi får vel bare kose oss resten av svangerskapet, plutselig er det over :( :P Kjenner det blir litt trist også :P Men utrolig deilig å få møte han lille :)

*trinemor* skrev:

Snuffle skrev:

Ja, de gjør jo det :) vi får vel brukt dem litt.

Det meste er gaver fra familie i USA, så vi har ikke hatt mulighet til å bytte i større størrelser heller....

Så morro med noe ikke alle har da, men kjedelig å ikke få bytta til noe større.  :) :(

Anita89 skrev:
Ja tenk det begynner å nærme seg veldig nå til de små vi har i magen kommer til verden:D Snart høygravide og greier. Så vi får vel bare kose oss resten av svangerskapet, plutselig er det over :( :P Kjenner det blir litt trist også :P Men utrolig deilig å få møte han lille :)

Ja, går fort fremover nå. :) Gleder meg til han er ute. Magen er i veien overalt! :p

Snuffle skrev:

Anita89 skrev:

Ja, går fort fremover nå. :) Gleder meg til han er ute. Magen er i veien overalt! :p

Hehe kjenner meg SÅ godt igjen der :P Magen er i veien overalt:P

bare 4 uker igjen her no... iiiiiiiiiiiik!
må begynne å vaske og gjøre istand kler eg også no..
trodde eg hadde så masse etter vesla mi, men fonne ut at eg har nesten bare kler i str 62.

Klesklypa skrev:
bare 4 uker igjen her no... iiiiiiiiiiiik!
må begynne å vaske og gjøre istand kler eg også no..
trodde eg hadde så masse etter vesla mi, men fonne ut at eg har nesten bare kler i str 62.

Ojda. ja, da er det på tide å få vaska litt, og kanskje handla litt mens det ennå er salg! :D

Back
Topp