6 uker uten kontroll Nervøs

Tinan

Glad i forumet
Ja da må jeg vente til 6 august før jeg skal på Fødepol. Å jeg skal ikke til legen min før den 30 aug. Jeg syntes dette er veldig lenge jeg dah, Som egentlig skal bli godt fulgt opp osv. Har ennå ikke bestillt time til jordmor, føler jeg må vente like lenge der..

Hmm litt frustrerende kjenner jeg....

Så rart...Får du ikke flyttet legetimen til slutten av juli da??

Tror nesten jeg hadde gjort det...

Nei han ville ikke det. Han så bare når jeg skulle til fødepol, så tok han etter det. Hvis det var noe så skulle ejg bare ringe eller komme opp. Syns han var veldig sløv, han skrev ikke alt ferdig på papirene mine heller, Det kan du fylle ut selv sa han [:-] Vi gravide har jo ikke LOV Til å skrive noe på dem, det er fy fy har g hørt

ORIGINAL: Tinan

Nei han ville ikke det. Han så bare når jeg skulle til fødepol, så tok han etter det. Hvis det var noe så skulle ejg bare ringe eller komme opp. Syns han var veldig sløv, han skrev ikke alt ferdig på papirene mine heller, Det kan du fylle ut selv sa han [:-] Vi gravide har jo ikke LOV Til å skrive noe på dem, det er fy fy har g hørt

Nei, vet du hva...RIng jordmor...Hvis du har mulighet...Hun kan nemlig skrive på papirene ... Og så bytter du fastlegen... Viktig at du føler deg trygg hos legen...

Har nettopp byttet til han serru. Syntes han er kjempe snill å morsom å artig, jeg føler meg veldig trygg egntlig. MEN Han var j 30 min forsinket sist. Han ar veldig stressa, Så hvis han ikke er roligere neste gang må jeg gjøre noe.. Gir han en sjanse til. Tenkte å få jordmor til å skrive dem ferdig,

Back
Topp