6 uker til termin og....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Lurer på hvordan jeg skal holde ut :( Formen i dag er elendig, kvalm, ingen matlyst eller energi. Orker bare sitte rett opp og ned i stolen min. Jeg som hadde store plane om å få ferdig babyrommet i dag. Får bare hvile og håpe på bedre dager.

Du får hvile deg litt, så kommer nok formen etterhvert :) Det er jo mest sannsynlig god tid til babyrommet ennå, jeg er 37+3 og har bare ett strøk maling på babyrommet ;) Men det ordner seg nok :)

Jeg har ikke noe særlig energi for tiden jeg heller, merker godt at blodsukkeret synker og at flere følinger enn før sliter på kroppen ;)
Det som ikke blir klart før fødsel får bare vente til etter tenker jeg. Har ikke noe valg.. det er viktigere å følge opp vesla jeg har fra før, osv.
Glad vi ikke får noe særlig besøk her hjemme :P husker ikke sist jeg tørket støv f.eks :P :P

Skal du og på ny ul i morgen eller? :)

Jeg har ikke noe særlig energi for tiden jeg heller, merker godt at blodsukkeret synker og at flere følinger enn før sliter på kroppen ;)
Det som ikke blir klart før fødsel får bare vente til etter tenker jeg. Har ikke noe valg.. det er viktigere å følge opp vesla jeg har fra før, osv.
Glad vi ikke får noe særlig besøk her hjemme :p husker ikke sist jeg tørket støv f.eks :p :p

Skal du og på ny ul i morgen eller? :)
Ikke ny UL før den 26. Skal da på CTG og :) Hvor lenge før har du pleid å møte til det? De sa ikke noe om det da jeg fikk timen.

Back
Topp