6 uker: tett i nese og hals

Vanilla

smell of coffee
Min lille er tett i nese og hører surkling fra hals. Har prøvd nesesug, morsmelk og saltvanns dråper. Noen ganger blir han kvalt av slim og hoster. Så skummelt å la han sove for seg selv når han har det slik.
Har deres vært slik?

Ja, min og hadde det sånn sist uke :( da var vi alle forskjøla, og stakkars snuppa fikk ikke puste :( vi måtte bare overleve det værste rett og slett... dryppa nesa med morsmelk stadig vekk, sugde ut når det ble for ille og hun slet masse med å puste og svelge.
Det har heldigvis gått seg til nå :)

Ja, men ikke så ille.. Bare surklete og hostet en del.. Vi hadde henne mellom oss de dagene:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff det hørtes grusomt ut. Viss du ikke har gjort det, så kan du også heve senga med bøker. Masse god bedring til den lille:)

Her bruker vi rhinox nesespray på han, og det løsner opp en god del slim så da gulper han alltid masse slim etter mat :) Og vi har hevet sengen med bøker så han alltid ligger litt opp med hodet, og det pluss rhinox har hjulpet en del ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hu her var også det rundt 5-6 uker...er vist veldig vanlig..vi brukte saltvann noen dager siden j ikke har melk, å det lettnet veldig da...:)

Vi måtte også la henne sove litt hevet og om natten satt jeg med nesesugeren. Er ikke kjekt når de har det slikt!

Back
Topp