6 uker og siste blodprøve!

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Idag er det siste blodprøve og jeg er 6uker igjen;) bare 11dager til ny ul!

Hvordan er formen hos dere? Jeg er ikke noe ubehag idag, ikke kvalm eller noe... Kjenner det bekymrer meg litt.. Men jeg var jo frisk som en fisk sist, så da kan det jo hende at jeg skal være det igjen:)

Er også i fin form ;) er 6+3 idag .. Men har enda noen uker igjen, så kvalmen kan fortsatt komme:p

Er i grei form - litt kvalm og uggen, og hadde småvondt i magen i sted. Er 9+5 i dag :-)

Hvis du var frisk og rask sist, så kan det jo hende du slipper billig unna denne gangen også? :-) Krysser fingrene for det :-)

Er i grei form - litt kvalm og uggen, og hadde småvondt i magen i sted. Er 9+5 i dag :)

Hvis du var frisk og rask sist, så kan det jo hende du slipper billig unna denne gangen også? :) Krysser fingrene for det :)
Det hadde vært supert å slippe kvalmen, jeg har jo vært uggen i et par uker nå og det er ikke kjempe gøy... selv om det jo er en bekreftelse for at noe skjer i kroppen...

Jeg er 9+1 i dag. Kjenner at formen er stigende heldigvis. Jeg har vært kjempedårlig fra uke 5-8, og var kvalm og uggen fra 3 uker før testen ble tatt. Så har vel vært mer eller mindre kvalm i 2 mnd i strekk :( Så deilig å kanskje se enden på kvalmen nå :)

Back
Topp