6 uker idag!

Sjefsmamma

Elsker forumet
Halvveis til første milepæl!! Og når jeg er 12+1 gifter jeg meg- perfekt!

Og her har uggenheten kommet iløpet av de siste dagene. Men ikke mye, det skal sies...bare sånn at jeg føler meg litt hul og ekkel i magen innimellom..syns å huske jeg var kvalmere sist men kommer nok mer iløpet av uka..

Gratulerer med 6 uker:) jeg har hatt stor økning i kvalme denne uken, så det kommer kanskje til deg også! Synes selv at desto mer kvalm, jo mer betrygget er Mtp om det skal gå bra:) så spennende at du skal gifte deg i juni, det blir sikkert helt perfekt:)

Gratulere me 6 uka å d kommende bryllupet

6 uker allerede ja    gratulerer med giftemål i sommer..

Gratulerer så mye med 6 ukerHeier på deg!

Grattis! :D Ååååå, så koselig at du gifter deg som gravid da. Ønsker deg kjempemasse lykke til!

Gratulerer så mye med 6 uker i dag!

Gratulerer med 6 uker :-) og masse lykke til med bryllupet i vente :) Skal dere avsløre nyheten på den store dagen? =)

Gratulerer med 6 uker!

Kjenner jeg begynner å bli kvalm når jeg er litt sulten. Syns det er merkelig og tidlig, hadde nærmast ingen symptomer denne gangen så er ikke på jakt etter noen denne gangen heller, men jammen ser det ut som om jeg ikke slipper like billig unna denne gangen

Tusen takk alle :-)

Ja gifte seg gravid ja, hoho...men vi utsetter den store festen til neste sommer- vil jo kunne drikke i mitt eget bryllup ;-) Vi kommer nok til å avsløre nyheten når vi alle lander i Spania og den første kvelden tenker jeg..blir gøy..vurderer sånn t-skjorte-stunt av storebror men vi får se..kanskje vi kommer på noe enda bedre :-) Dessuten er jo alle veldig forberedt på at det må skje snart så kommer neppe som noen bombe ;-)

Gratulerer så mye! Jeg kommer etter deg imorgen :D

Å masse lykke til med bryllupe! Vi velger å drøye det til nr 2 er ute her. Hvor i Spania skal dere gifte dere?

Back
Topp