6 uker i dag jeg...

Looney

Forumet er livet
VIP
og våknet kvart over åtte av at N kom inn på soverommet. men utthvilt og blid det var han ikke. Sur og tverr og mamma kjempe kvalm og forkjølet var et godt utgangspunkt for en herlig morgen[:)][:)]

Ja ja nå skal det leses og spises - +trene. Ja og ta sol...[:)][:)][:)]

Men det er helg da jenter!!

God HELG! Og gratulerer med 6 uker! Håper N blir blidere;)

Jeg er skit forskjøla jeg også. Sambo snakka om at han begynte å bli forkjøla i går. Gikk å la meg to timer, og voknet opp tett som rakkern^_^. Tror spria har kastet ut immunforsvaret mitt =P

ORIGINAL: Jaybird

God HELG! Og gratulerer med 6 uker! Håper N blir blidere;)

Jeg er skit forskjøla jeg også. Sambo snakka om at han begynte å bli forkjøla i går. Gikk å la meg to timer, og voknet opp tett som rakkern^_^. Tror spria har kastet ut immunforsvaret mitt =P

Forkjølet nå liksom? Det har da ikke jeg bedt om! Det er strålende sol ute og jeg er helt tett. Blæh.... N ble levert i bhg for da blir han som regel blidere og mammaen får tid til å lese til eksamen.

Som sagt, spirene har kastet ut immunforsvara våre, for å gjøre plass til seg selv;) Egoistiske små ting=P

Æsj, må bare slenge meg på her jeg[:'(] Har vært pottetett i nesa, dotter i ørene, slimete og fæl i 1 uke nå og ser ikke ut som det forsvinner med det første heller[>:]

Gratulerer med 6 uker [:D][:D] 6 uker selv i morgen [:D][:D][:D]

ORIGINAL: honning84

Æsj, må bare slenge meg på her jeg[:'(] Har vært pottetett i nesa, dotter i ørene, slimete og fæl i 1 uke nå og ser ikke ut som det forsvinner med det første heller[>:]

Er det ikke morro? Og jeg som trodde forskjølelsessesongen var over=P

Gratulerer med 6 uker[:)]

Gratulerer med 6 uker[:D][:D][:D]

slenger meg på den der. eg var pottetett i går da eg våknet, og hadde ilt i halsen hele dagen. i dag hoster eg som bare det![&:] heldigvis er eg ikke tett i nesen ennå.. [:)] men tror immunforsvarene våres har tatt en ferie ja.. [8D]

God helg og gratulerer med 6 uker[:)][:)][:)]

Back
Topp