6 uker: hallo kvalme!?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
"Denne uken opplever mange at kvalmen melder seg for fullt, og de føler seg virkelig gravide. Luktesansen er forsterket – og mange lukter blir helt umulige å takle. Matvarer man pleide å like, smaker ikke, og stekeos fra matlaging får magen til å vrenge seg. Prøv ut hva som går, og ikke går, kanskje må partneren lage mat hvis mor ikke orker. "

Les mer om svangerskapet uke for uke her:
http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/6-uker/

Som gravid i uke 6+2, føles det som om denne teksten er skrevet til meg ;)

Kvalmen meldte sin ankomst den dagen jeg fikk positiv test :-/
Er i dag 3+5 så dette kan bli veldig spennende om den fortsetter sånn som dette. Heldigvis så spyr jeg ikke ennå men det kom ikke før i uke 6 sist så mulig det kommer

Samme her! Jeg er 6+1, men de siste to morgener har det vært rett opp å henge over do! :p Håper det blir med morgenkvalme!
Kaster bare opp på natta jeg... 1-4 ganger. Det har jeg gjort i tre uker nå... 6+2 i dag...

Neeei vil ikke bli kvalm

Vært småkvalm siden 4 dager etter EL, så håper ikke det blir verre. Ble heldigvis ikke det sist gang:)

Jeg er sånn som blir kvalm av absolutt alt. Hvis jeg blir sulten, sliten, trøtt, lei meg, får dårlig samvittighet og you name it. Jeg blir alltid kvalm! Både samboeren og mamma har hele tiden sagt at hvis jeg blir gravid så kommer jeg nok til å gå kvalm i ni måneder. Men jeg er 6+3 i dag og fortsatt ikke blitt kvalm. Og er sjeleglad for det! :)

7+4 og er kvalm nesten hele tiden! Føler at banan hjelper litt:)
Ellers brekker jeg meg av alt, mat, parfyme og til og med frisk luft! Haha!

5+5:) heldigvis ikke merket noe til kvalmen;).. men den kan jo likevel komme senere..:rolleyes:

Back
Topp