6 uker gjennomført!

Så deilig at det går fremover :D Gratulerer med 6 uker, nå er du halvveis til de magiske 12 ;)

Heldig !!! Gratulerer :)
Hvordan er formen?

Heldig !!! Gratulerer :)
Hvordan er formen?

Ikke helt på topp. Har vært hjemme hele uken fra jobb og fått avventende sykemelding for neste 2 uker. Er kvalm/uggen og veldig sliten! Prøver å jobbe litt innimellom hjemmefra men må ta pauser hele tiden :o

Så deilig å ha kommet halveis.Måtte de neste 6 ukene gå fort.Grattis :)

Gratulerer med 6 uker <3

Gratulerer!

Jeg er også 6 uker. 6 uker i følge BV og en annen kalkulator jeg har tatt, men i følge legen var jeg visst 5+6? (han sa det var ulik regning slik at det skilte en dag)..

Gratulerer!

Jeg er også 6 uker. 6 uker i følge BV og en annen kalkulator jeg har tatt, men i følge legen var jeg visst 5+6? (han sa det var ulik regning slik at det skilte en dag)..

Regnet han da ut i fra siste mens?
Legen min sier jeg er 6+3, men jeg vêr jeg har kort lutealfase ut i fra el-testing og kan uansett ikke være det pga aksjene :p orket ikke ta den diskusjonen dog, tenker at alt jevner seg ut ved oul

Regnet han da ut i fra siste mens?
Legen min sier jeg er 6+3, men jeg vêr jeg har kort lutealfase ut i fra el-testing og kan uansett ikke være det pga aksjene :p orket ikke ta den diskusjonen dog, tenker at alt jevner seg ut ved oul

Han regnet ut fra siste mens ja. Jeg lar det stå som det gjør jeg! 6 uker i dag ;)

Back
Topp