6 tenner...

Har bare en biiitteliten helt bakerst.. Men han er skamhard i hele kjeften og klør som bare det så det er bare ett spørsmål om tid[;)]

herreguuuuud
mille har ingen [8D]

Oi det var mange! [:D]
Her er det foreløbig ingen, og er ikke mye tegn på at det skal komme snart heller [:)]

Oj... Såpass her er hu tannlaus fortsatt... tror ikke hu klør no i tenna no mer heller jeg...

Syns de godt eller..? Kommet helt opp lissom..? [:)] Noen er jo tidligere enn andre [;)] Til og med noen som er født med de så...

Ingen her enda og han er 6 mndr om noen dager.  Så såvidt litt av en tann nede for et par uker siden men den har blitt dekket av tannkjøttet igjen. [:-]

0 men ser 4 gjennom gommene har holdt på i mange uker nå..ventes når som helst..

wow,det var mange så tidlig![:-][:D]
ingen her,og har ikke merket at det er noen på tur heller,storesøster fikk da hun var ca 9mndr

ORIGINAL: KatrineH

Oj... Såpass her er hu tannlaus fortsatt... tror ikke hu klør no i tenna no mer heller jeg...

Syns de godt eller..? Kommet helt opp lissom..? [:)] Noen er jo tidligere enn andre [;)] Til og med noen som er født med de så...

4 er kommet helt opp ja. og 2 er halvveis...

ORIGINAL: Nann

Oi wow! Ingen her....

ORIGINAL: Nataleen

ORIGINAL: KatrineH

4 er kommet helt opp ja. og 2 er halvveis...

Åh så gøy... Ønsker bilde

Her kom den første tannen i natt/dag[:)][:)]

Back
Topp