6 tenner...

RapunselMaja

Elsker forumet
Hjelpe meg.. Er så glad jeg har starta å innføre mat... 6 tenner allerede?!! Nå har hun 4 oppe og 2 nede.. Hvordan ligger deres an?

Jöss [:)] Här är det 2 nere än så länge [:)]

Holy COW!        

hehe[:D] her er det 0 tenner så langt! Men det blir hardere og hardere i munnen hennes.. særlig der hjørnetennene er på vei..

Jøss, tøft!!! Gratulerer.

Her har vi ikke fått fram noen tenner enda... ikke en eneste en, men... kommer nok [:D]

ORIGINAL: avelilith

Jøss, tøft!!! Gratulerer.

Her har vi ikke fått fram noen tenner enda... ikke en eneste en, men... kommer nok [:D]

ikke noen tenner her heller, men de er nok på vei tror jeg..![:D]

ingen her heller enda, men har hatt svære kuler sia før jul så håper de kommer snart...2 av hjørnetennerne er straks gjennom

Shit! Her er det ikke kommet noen enda. Men ser at det er ei på tur opp nede[:)]

OI 6 tenner?? Her er det ingen her.[8|] Er forsovidt glad så lenge puppen enda er hovedinntaket av mat[8D]

Oj så mange tenner [:)]
Lukas har fått sine første to tenner i løpet av helga nå faktisk (nede).

Det er tidlig!! Husker tanteungen min hadde fem tenner da han var fem mnd, og jeg synes det var sykt!! [8D]

Hvordan har det gått med ammingen da, vet du har trappet ned nå, men frem til nå!? Har hun bitt deg mye?? Her fikk Kaia sin første tann i går, så nå gruer jeg meg til hun begynner å bite!! [&:]

Synes det virker veldig tidlig å få så mange,men...  Jeg og samboeren min fikk ikke vår første tann førvi var 7 mnd..

ORIGINAL: Nann

Oi wow! Ingen her....

Ingen her heller

ORIGINAL: holtungm

Oi wow! Ingen her....

Ingen her heller

ingen her heller[:D]

ORIGINAL: Tante Catti

Det er tidlig!! Husker tanteungen min hadde fem tenner da han var fem mnd, og jeg synes det var sykt!! [8D]

Hvordan har det gått med ammingen da, vet du har trappet ned nå, men frem til nå!? Har hun bitt deg mye?? Her fikk Kaia sin første tann i går, så nå gruer jeg meg til hun begynner å bite!! [&:]

Ja,hun biter..Og det er så utrolig vondt[&:] jeg ammer to ganger om morgenen og to ganger til kvelds...

Oi wow! Ingen her....

Wow, såpass[:D] Her er det bare 2 enda, de har kommet ganske bra opp nå, så de vises godt når han smiler og ler :) Så skjønt

Tannløst!

Back
Topp