6 mndrs kontroll...

Hu e sikkert heilt perfekt!!!!Akkurat som hu ska vær
D e bedre å værra lita å søt enn stor å stygg.....[;)]
(Håpe ingen vart illle berørt...)

Vi var på kontroll i dag og snuppa er 8 kg og 70 cm, men hun er kjempesøt likevel.[;)] Så man kan være stor og søt også.[8D]

de er herlige når de er små:) en har baby lenge da. Mi tuppe er 64cm og 6125 gram. så hun er like lita.

Finnes ikke store og stygge bebiser på Nov-09 vött.
Jeg har en rund hvetebolle jeg, men den er veldig söt[:)]

ORIGINAL: awenka

de er herlige når de er små:) en har baby lenge da. Mi tuppe er 64cm og 6125 gram. så hun er like lita.

Ja da var de jammen ganske like :) Perfekte er de alle, både storeog små [:)]

Jeg har en rund hvetebolle jeg, men den er veldig söt

de er søte når de er gode og runde og:) alle har sin sjarm. var ikke det jeg mente. syns jenta di er nydelig.

de er søte når de er gode og runde og:) alle har sin sjarm. var ikke det jeg mente. syns jenta di er nydelig.

Tok det ikke på feil måte jeg[;)] Skal mye til för jeg tar meg när av noe. Bare vanskelig å få det fram via tekst uten å overdrive bruken av smilys[8D]

quote:

Tok det ikke på feil måte jeg Skal mye til för jeg tar meg när av noe. Bare vanskelig å få det fram via tekst uten å overdrive bruken av smilys

den e god.

Ja da var de jammen ganske like :) Perfekte er de alle, både storeog små

jepp:) ikke mange så små. men jeg er også liten, så ikke så rart at tuppa er lita

ORIGINAL: schatzi

Hu e sikkert heilt perfekt!!!!Akkurat som hu ska vær
D e bedre å værra lita å søt enn stor å stygg.....[;)]
(Håpe ingen vart illle berørt...)

Gullet mitt er stor,men han er hvertfall ikke stygg!

ORIGINAL: Mamelene

Vi var på kontroll i dag og snuppa er 8 kg og 70 cm, men hun er kjempesøt likevel.[;)] Så man kan være stor og søt også.[8D]

Enig me dæ,litjsnuppa mi e 8 kg å 65 cm;)
va en dårlig spøk egentlig;)

Back
Topp