6 mndr kontroll

Min  lille blir seks måeder på onsdag. Torsdag som var veide han 8700 gram (noe rudnt der) og var 72,5 cm. 45-46 rundt hode. :) Så han er lengre enn han er tung, kan man si.

Store, fine gutter!

Jeg skal på 6 mndrs kontroll 16 mai, så jeg må vente til da med å se hvordan målene hans er. Tror ikke han er like stor som deres gutter, men så lenge han følger sin egen kurve, så er vel alt som det skal.

Er så godt når ting er på stell! Flotte gutter!!

Vi skal neste mandag (21.05) - det blir spennende :)

Min gutt var 7605 gr og 67 cm lang :) Heelt perfekt <3

Lille snuppa mi var 7570 g og 68 cm lang;) Akkuart passe:)

Da var vår 6 mndrs-kontroll overstått. Alt var bra med hørsel og mage og testikler og hofter ;)

Vekten var 8500 gram og han er 70 cm lang. En ganske gjennomsnittlig gutt vekt- og lengdemessig.

Veldig fornøyd med min fantastiske gutt!!

Frøkna her var 7060g og 66,5 cm lang.. perfekt :)

her var målene 7590 gram, 71,5 cm og 44,5 cm i hodeomkrets.
lang og slank, følger kurven sin fint :)

Min fikk sprøyte på 6 mnd kontroll, for det var egentlig en forsinket 5 mnd kontroll. Så vaksine er egentlig ved 5 mnd, også er det legesjekk på 6 mndkontrollen. (siden vi var på forsinket 5 mnd kontroll, blir legesjekken om 2 uker)

var på kontroll i dag. lillesøster er 8575 gr og 69 cm, stor for å være jente, men selvfølgelig helt perfekt :)

Ser at min lillemann er født en god stund etter mange her, ja. Vi var på en litt forsinka kontroll i går, han var da 6,5måned. Veide 8710 og 72,5cm lang. God og lang. Har begynt å legge mer på seg nå, så blitt litt rundere i kjakan enn han var før. Men ganske moro å se, søstera var 9kg og 68 lang, så dette er no litt annet for oss:)

Her var lillegutt 7.9 kg og 67 cm lang Han ble 7 mnd 4 dager etter 

Vi var på ny kontroll når lillemann var 7 mnd. Han har hatt litt stor hodeomkrets, så vi har vært jevnlig på helsestasjonen og målt. Men han er stor ellers og, så kurvene følger hverandre jevnt. Helsesøster konkluderte da med at vi rett og slett bare har en stor gutt. Han veide 10,635, var 78,3 lang og hodeomkrets på 48,3. Mye godt å kose med ;))

Back
Topp