6 månederskontroll

Januarbaby 2012 og 2014 <3

Andre møte med forumet
Snart er tulla vår halvåret. Må innrømme at det har vært noen slitsomme måneder, men når en nå tenker tilbake så har det jo gått så utrolig fort, og jeg ville ikke vært foruten en eneste dag. Men når det er sagt, er det veldig deilig at jenta vår nå har begynt å funnet en mer behagelig rytme. :) Vi var på seksmånederskontroll idag, og de magisketallene var 68,5 cm og 8360 g. Flere som har vært på kontroll?

Kan skrive under på at det har vært noen slitsomme, men fantastiske måneder :) vi skal på kontroll 11.07. Skjer det nor mer enn måling av vekt/høyde på kontrollen?

gutt2012 skrev:
Kan skrive under på at det har vært noen slitsomme, men fantastiske måneder :) vi skal på kontroll 11.07. Skjer det nor mer enn måling av vekt/høyde på kontrollen?

Vi har akkurat vært på 5 måneders kontroll. jeg vet i allefal at det er legesjekk på 6 mnd kontroll

Vi hadde også en helt enkel legekontroll. Utenom det var det den vanlige praten om det som måtte være aktuelt, med litt ekstra vekt på sikring av hjemmet. Jeg syns det alltid er like spennede å se hvor lang og tung hun har blitt, de vokser jo så fort. :)

Her var vi på 6mnd kontroll for to uker siden. Da var ho 71cm lang og 8440 tung. Lang frøken :-)
I tillegg til lege er det også vaksine (oppfølging av den de får ved 3 mnd kontrollen). Her gikk sprøytene fint også denne gangen. Litt sår gråt et lite minutt, men fort glemt og ingen bivirkninger. Heldigvis! :-D

Katala skrev:
Her var vi på 6mnd kontroll for to uker siden. Da var ho 71cm lang og 8440 tung. Lang frøken :-)
I tillegg til lege er det også vaksine (oppfølging av den de får ved 3 mnd kontrollen). Her gikk sprøytene fint også denne gangen. Litt sår gråt et lite minutt, men fort glemt og ingen bivirkninger. Heldigvis! :-D

vaksiner på 6 mnd kontrollen? her var det vaksiner på 3 og 5 mnd kontrollen.

Vi skal ikke før 25 juli vi da :)

Her er det legesjekk på 6 mnd og vaksine på 5 mnd kontroll :)

Back
Topp