6 måneder!!

Lil_sol

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Augusteplene 2026✨
Idag er Trym 6 mnd!!!! Tiden går så fort ! <3 han prøver så godt han kan å krabbe, det er dåp den 16 november (gleder meg til å vise dere hvordan det blir hihi :D) kontroll uken etter tror jeg :) ellers er han stort sett blid, med perioder som han bare skal være med mamma haha :p
Hvordan går det med dere <3?

Gratulerer med 6mnd dagen! :) Tiden raser avsted, noen ganger skulle jeg ønske at vi kunne stoppe den litt bare slik at ungene ikke ble så alt for fort store! :p
Her blir Liam 6mnd på torsdag, og det er 1 1/2 mnd til jeg begynner å jobbe sånn smått. Det er delte følelser om akkurat det. Kontroll skal vi på i morgen, og i dag skal vi til fotograf. Det gleder jeg meg til :) Ellers jobber lillemann veldig for å komme seg i mellom, men har enda ikke knekt koden. Så er vi i en periode der vi øver på at han skal være litt uten meg, og at pappa'n skal kunne gi mat og legge han... akkurat det er han lite fornøyd med :p

Gratulerer med halvtårsdagen! Om en uke har min også det.

Det går veldig bra her. Han kommer seg rundt, spiser godt på dagtid, sover hele natten med unntak av et måltid i 23tiden noen netter. Han sover gode dupper på dagtid for tiden. Ler mye. Særlig av storesøsknene.

Jeg begynner å jobbe noen dager i uken om tre uker. :-O Blir godt for lillen å være med pappaen sin også. :-)

Gratulerer. Vi feiret 6 mnd den 23. Hun er stort sett blid og fornøyd. Når hun får det som hun vil da Men sove, det er oppskrytt. Hun våkner i alle fall hver time hele natten gjennom.
Men prøver iherdig på å komme seg fremover. Får det ikke til enda. Havner stort sett bare bakover.

Gratulerer med 6 mnd dagen :D

Her er lillemann 6.5 mnd, 2 tenner har poppet fram og på lørdag så gadd han endelig å begynne å snu seg :D Så er bare morro om dagen nå :)

Back
Topp