6. helgen på rad

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
At hun som bor under oss har fest..
Og det er båååde fredag og lørdag [:'(]

Var ikke så ille før, men nå har hun kjøpt
seg musikkanlegg itillegg [:@][:'(]

Måtte bare syte litt her jeg sitter mutters aleine [8D]

ORIGINAL: Mami07

hadde gått ned å bedt hun skru ned eg.. og kanskje tipsa hun om å melde seg inn i AA..![8D] [;)]

Har tenkt tanken faktisk..
Hu er 32 år og fester som en fjortiss..
Når skal hun roe seg ned og bli voksen liksom [&:]

[8D][8D][8D]
ORIGINAL: Mami07

hadde gått ned å bedt hun skru ned eg.. og kanskje tipsa hun om å melde seg inn i AA..![8D] [;)]

ORIGINAL: ^SuperMamma^

da hadde jeg sagt ifra, hvis hu leier ville jeg også sagt ifra til huseier er det boretslag eller noe sånn ville jeg sagt ifra til lederen der

Vi bor i ett hus med en liten leilighet nede som hun eier..
Og vi eier leiligheten over som har 2 etasjer.. [:)]

Tørr ikke helt klage heller.. Det er ei venninne av sambo
og alt.. Vil ikke være den sure bitchen heller [&:]

ORIGINAL: mammamilla

da hadde jeg sagt ifra, hvis hu leier ville jeg også sagt ifra til huseier er det boretslag eller noe sånn ville jeg sagt ifra til lederen der

Vi bor i ett hus med en liten leilighet nede som hun eier..
Og vi eier leiligheten over som har 2 etasjer.. [:)]

Tørr ikke helt klage heller.. Det er ei venninne av sambo
og alt.. Vil ikke være den sure bitchen heller [&:]

da hadde jeg jaggu meg sakt ifra er grense på da, hu må jo respektere at dere har barn da

Vi har ikke barn enda..
Men når den lille kommer til verden blir det andre boller [;)]

At hun som bor under oss har fest..
Og det er båååde fredag og lørdag [:'(]

Var ikke så ille før, men nå har hun kjøpt
seg musikkanlegg itillegg [:@][:'(]

Måtte bare syte litt her jeg sitter mutters aleine [8D]

De som leier ut her vi bor, har vors. Å de tar ikke hensyn i det heletatt!! Spiller høøøøy musikk, tramper i gulvet, hyler å roper! Greit nok at de har vors. innimellom.. Men de klarer ALDRI å spille på normalt volum...
Sendte mld til hun som vi leier av.. (kjenner hun godt, er ei venninne) om de kunne dempe seg litt, fordi det var høøyt! å fordi jeg har ei frøken som prøver å sove.. Så fikk jeg tilbake at de skulle dra halv 11.. å hun lurte på om det var så høy.. Enkelte klarer bare ikke å ta hensyn!! Jeg blir så lei..

Om du ikke har barn så setter du ditt eget annlegg på FULLT!![:D] Det hadde jeg glatt gjort, hadde "krig" med de som bodde over meg tidligere, endte med at når jeg syns det var for høyt så satte jeg bare på skrudde opp i 10 sek så ned igjen så dempa de seg[;)]

Samtidig som jeg skjønner det er travelt så er det jo en stille etter 11 regel så hadde ikke klaget så mye før etter det[;)]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Om du ikke har barn så setter du ditt eget annlegg på FULLT!![:D] Det hadde jeg glatt gjort, hadde "krig" med de som bodde over meg tidligere, endte med at når jeg syns det var for høyt så satte jeg bare på skrudde opp i 10 sek så ned igjen så dempa de seg[;)]

Samtidig som jeg skjønner det er travelt så er det jo en stille etter 11 regel så hadde ikke klaget så mye før etter det[;)]

Tror ikke hun vet om den [8D]
Sist helg våknet vi kl 3 natt til lørdag..
Da banket di på døren og ringte på..
Vi åpnet seff ikke, men hørte masse bråk på utsiden..
Morgenen etter så kom vi nesten ikke ut for de hadde
hentet søppelstativet og satt foran døra [;)]

Jeg hadde faktisk sagt i fra. Hun er vel voksen nok til å ta til seg kritikk.... man kan si det på en pen måte uten å bli oppfattet som bitch[;)]

Eller hvis det er en god venninne av samboeren din.. så kan du vel be han om å si i fra?

Ikke noe morsomt når det er så mye fest og støy i alle fall..

Klem[:)]

spør om hu kan dempe litt i alle fall...

Du er ikke den eneste. forrig helg var det di som bodde ved siden av meg som festet.
Nå er di som bort rett over gangen som fester..
Tror di er venner, dørene går opp heletiden og det kommer røyk lukt i hele min leilighet. (sitter ved varandadøren oppe, dårlig lukt)

Men ikke nok med det, det er flere i blokka mi som fester som f...
Jeg som liker og kose meg med stillheten, ørene mine har blitt veldig sensitiv med høye lyder fortiden..

Vi får bare prøve å holde ut, selvom vi blir ganske irriterte..

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Tror ikke hun vet om den [8D]
Sist helg våknet vi kl 3 natt til lørdag..
Da banket di på døren og ringte på..
Vi åpnet seff ikke, men hørte masse bråk på utsiden..
Morgenen etter så kom vi nesten ikke ut for de hadde
hentet søppelstativet og satt foran døra [;)]

dere burde anmeldt dem, kunne jo vært farlig med tanke på brann og slike ting.. tenker jeg i allefall hadde fått panikk om det hadde vært brann og jeg hadde tenkt meg ut døra og det var noe som sperra for døra. ja selvfølgelig kan man gå ut av vinduet, men de har uansett sperra for en "nødutgang" [&:]

men etter klokka 23 skal det faktisk være stilt, med mindre man har avtale om noe annet.. så er bare å ringe politiet å si i fra om bråk.. kan jo like godt være noen andre naboer som klager, hun kan jo ikke vite 100% sikkert at det er dere...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg hadde faktisk sagt i fra. Hun er vel voksen nok til å ta til seg kritikk.... man kan si det på en pen måte uten å bli oppfattet som bitch[;)]

Eller hvis det er en god venninne av samboeren din.. så kan du vel be han om å si i fra?

Ikke noe morsomt når det er så mye fest og støy i alle fall..

Klem[:)]
Enig

glad for at vi har snille naboer når det gjelder sånn altså, vir får alltid nabovarsel en til to uker før de skal ha fest å det eneste vi hører er når de går ned trappa når de skal ut, og de snakker ikke i oppgangen, er bare høyhelte sko som høres:-P
men så har vi jo en gal familie rett over gangen her som kommer og klager og kjefter bare man låser opp døra da, jeg ville heller hatt en fest vi hadde hørt en gang i blant istedenfor den naboen her ja...

men hadde jeg vært deg ville jeg gått og ringt på å spurt om de kunne dempe seg litt, du er jo ingen sur bitch fordet:-)

Back
Topp