6 dager....

Klesklypa

Gift med forumet
igjen til termin...
regner med eg går over da.. gjorde det med storesøster..
prøver å la ver å tenke på denne dagen som en son magisk dato, men det er jammen ikkje lett!
kan godt komme ut no lille nurk!
Og om du vil gjøre fødselen så lettvindt og smertefri for mamman din som  mulig, så skal du få en god suss når du kommer ut!

De 6 dagene komemr til å rase avgårde:) Kanskje kommer han/hun før den tid å:)

Kjenner meg igjen der. Prøver å forberede meg på at jeg går over termin, MEN tenker nesten hele tiden at jeg håper den kommer før. Er veldig fødeklar!!! kjenner etter tegn hele tiden nå :))

Håper vi kommer før da :)) Lykke til !!

Samme tanke hadde jeg med storesøster, men denne gang har jeg vert veldig utålmodig!! Mye vondter og mange tegn på fødselen gjør jo at man blir utålmodig! jeg har termin 1 feb. så det er bare noen få dager til! Håper jeg får i morgen ;) emoticon 

Tenker heller at d er maks tre uker igjen jg.. tre uker til jg blir satt i gang pga overtid lissom. Alt før d blir en bonus.:) Håper du får babyen din snart og at du slipper overtiden..

Ikke lenge igjen nå:D Men masse kan jo ha skjedd på de dagene som kommer. Så ikke vær så sikker på at du må gå på overtid. Plutselig kommer h*n:) Gleder meg masse til oppdatering fra deg :)

Selv har jeg "bare" 15 dager igjen til termin, og synes selv han bare kan komme NÅ :P

Back
Topp