6 dager til termin!

*Carine*

Elsker forumet
hei,

her sitter jeg, høygravid og lei [;)]
Er lei, og gleder meg til å få kroppen tilbake, men vil jo ikke ha han ut før januar, så glad hver morgen jeg våkner og ingenting har startet. Veldig annerledes enn sist, da jeg var SÅ klar tre uker før termin.

Skummelt at jeg snart skal gjennom en fødsel, IKKE klar for det i det hele tatt! Tenkte at på slutten så ville man bli klar, men er ikke det altså.

Håper damene har en fin romjul!

Så spennende, uansett ikke lenge igjen nå da =)

ORIGINAL: *trinemor*

Det blir spennende [:)]

Knip igjen til over nyttår!

får gjøre så godt jeg kan [:D]

Åh, så spennende! [:D]
Lykke til den neste tiden, håper han blir i magen til januar! [:)]

Du blir nok klar[:)]. Ønsker deg masse lykke til i dagene framover. Jeg er sikker på at fødselen blir lettere enn sist, og plutselig har du en liten baby i armene dine igjen... Selv går jeg bare og gleder meg, er SÅ glad for at jeg har mindre enn to måneder igjen på jobb....

Nei, nei, nei. Du må ikke knipe igjen nå, desemberbarn er helt fantastisk.[:D]

Det er mange som ikke er klar for fødsel før riene starter, du skal se at dette går strålende.[:)] Litt motvillig får jeg bare krysse fingrene og håpe du får det som du vil, at lillebabyen din ikke vil ut før på nyåret. Lykke til![:)]

takk jenter [:D]

Masse lykke til, spennende tid i vente og jeg gleder meg til å se bilde og høre navnet [:)]

jeg gruet meg masse til fødselen denne gangen, og gikk til mange samtaler til jordmor på sykehuset for å prøve komme over angsten. Men da fødselen startet ble jeg faktisk veldig overrasket, og da jeg var ferdig syns jeg det var så trist at jeg hadde brukt så mye av svangerskapet på å grue meg og grått[&o] Hadde jeg visst hvor bra fødselen min skulle bli hadde jeg gledet meg mer over svangerskapet og roet litt mer ned.

Så poenget mitt er at ingen fødsler er lik, og det er dumt å gå å grue seg  til noe man kanskje ikke trenger grue seg til. Bruker bare masse unødige krefter og  energi på det[;)]

Masse lykke til med den kommende fødsel, håper du får en fin opplevelse[:)]

ORIGINAL: MaiGLEDE2011

Lille babyen er i magen enda?

Lykke til hvertfall :)

ja virker ikke som det skjer noe med det første... tooo dager til nyttår[:D]

Satse på nyttårsbarnet da! [:D]

Back
Topp