Nå begynner jeg å bli litt utålmodig
Men har overtids kontroll i morgen og håper jeg blir satt i gang =)
er fortsatt i fin form utenom å føle meg stor og tung
i går måtte jeg hjelpe mannen min å lufte bremser på bilen, å det tror jeg ungen likte, for herlighet som han ble aktiv inni der! jeg hadde aldri trodd jeg skulle orke så mye i uke 41. de siste ukene så har mannen min overvurdert meg skikkelig. ber meg om ting jeg vet jeg ikke orker, for han ser at jeg er i god form. så blir så lei meg når jeg ikke klarer ting å må si nei til å hjelpe han. og han forstår ikke at jeg er gravid å skal hvile de siste dagene. hjemme er det jeg som gjør alt husarbeid, og det er greit så lenge jeg orker det, men de dagene jeg ikke orker så hjelper han ikke til..
han er mye på jobb og resten av tiden på verkstedet sitt for å få unna litt jobb der før ungen kommer. bilene står der jo når ungen er kommet også :/
men litt deilig å ha tid alene og, men grensen til ensomhet er ikke langt unna. har aldri følt meg så alene som i disse 9 månedene!
men snart kommer sønnen min, så da har jeg en å prate med når det blir for stille her =)
gleder meg så masse til å bli kjent med dette lille nurket mitt =)
en dag til med utålmodig venting, så får man en dato på når igangsetting skjer. kanskje jeg er mamma i løpet av helga =)
er fortsatt i fin form utenom å føle meg stor og tung
han er mye på jobb og resten av tiden på verkstedet sitt for å få unna litt jobb der før ungen kommer. bilene står der jo når ungen er kommet også :/
men litt deilig å ha tid alene og, men grensen til ensomhet er ikke langt unna. har aldri følt meg så alene som i disse 9 månedene!
men snart kommer sønnen min, så da har jeg en å prate med når det blir for stille her =)
gleder meg så masse til å bli kjent med dette lille nurket mitt =)
en dag til med utålmodig venting, så får man en dato på når igangsetting skjer. kanskje jeg er mamma i løpet av helga =)