6 dager på overtid...flere?

Løs i magen har jeg vært lenge, men skikkelig diaré begyndte igår. Nå bør det skje noe snart før jeg klikker. Så Lei av å ha vondt!!!!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Sjæl... Værste er at jeg har så vondt i tissen! Skikkelig intense stikkinger, åå høyre side.. Høyre leppe/tisseben på en måte! :p skikkelig vondt... Kjennes ut som om jeg har brekt tissen :p
Disse smertene kom i går, og blitt værre idag..
 
En dag på overtid her, men blir så utålmodig av å bare gå rundt og vente. Og hjelper ikke at det er så mange som får babyene sine og "sniker" i køen:p

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app
 
Dag 7 over her...men er på sykehuset hvor de prøver å få meg igang! Ballongkateter i går og modningspiller i dag...ikke fungert ennå, så blir vel brått en dag eller to til på overtid før baby er her!
 
Jeg er også på sykehuset, men de ville vente til mandagmorgen med å gi meg pille, fordi legen mente det ville starte selv iløpet av helgen, men det ser nok ikke slik ut:(
 
Jeg føler med dere! Jeg gikk 10 dager over UL-termin, til tross for at den var en uke senere enn siste mulige "befruktningsdag". (Mannen jobber i Nordsjøen, og jeg kjente de første signalene bare noen dager etter at han kom hjem, så jeg var 100% sikker på at det Ikke hadde skjedd senere) jeg syntes hele siste måneden var en prøvelse. Men nå sitter jeg her med elsklingen i fanget, og har nesten glemt hvor oppgitt og lei jeg var! Og i forhold til veien dere allerede har gått, er det veldig kort tid igjen. Lykke til!
 
Dag 5 nå... Kjenner jeg begynner å bli desperat og veldig negativ. Jeg er der at jeg tror faktisk ikke at den kommer. På fredag er det mulig jeg blir igangsatt, noe jeg ikke vil da jeg helst vil det skal skje av seg selv. Oppi det hele så har jeg angst til 1000..Tenk om jeg ikke takler smertene...er livredd!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Samme her. Har vært til kontroll i dag. Får vite på onsdag om jeg blir satt igang forsiktig pga seteleie eller om det blir keisersnitt. Er ekstremt sliten i dag og har gitt litt opp akkurat nå....
 
Dag 5 nå... Kjenner jeg begynner å bli desperat og veldig negativ. Jeg er der at jeg tror faktisk ikke at den kommer. På fredag er det mulig jeg blir igangsatt, noe jeg ikke vil da jeg helst vil det skal skje av seg selv. Oppi det hele så har jeg angst til 1000..Tenk om jeg ikke takler smertene...er livredd!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Lystgassen nå er helt fantastisk! Du kommer til å takle det - helt sikkert! :)
 
Får ikke lystgass der jeg skal føde...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Samme her. Har vært til kontroll i dag. Får vite på onsdag om jeg blir satt igang forsiktig pga seteleie eller om det blir keisersnitt. Er ekstremt sliten i dag og har gitt litt opp akkurat nå....
Skjønner du er motløs. Jeg gikk 15 dager over tiden med første, og hadde helt gitt opp tanken på at det skulle komme ut en baby. ;)
Håper det starter av seg selv for deg. Hvil deg og spis godt om du kan. Snart har du baby her! :)
 
Får ikke lystgass der jeg skal føde...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Men epidural kan du vel få? Min rakk ikke virke før bebis var ute denne gangen, men det er en fin metode hvis det blir uutholdelig. Eh, og det ble det for meg... :D Glad det gikk så fort!
 
Jada, det står i journalen min at jeg skal få med en gang jeg bikker 4-5 cm. Men jeg klarer ikke å roe meg med det heller.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Jada, det står i journalen min at jeg skal få med en gang jeg bikker 4-5 cm. Men jeg klarer ikke å roe meg med det heller.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Alle er redde på forhånd, om det er noen trøst. Men de er gode på smertestillende etterhvert nå. Det kommer til å gå bra! Krysser fingre for deg! :)
 
Er straks på 3 dagen på overtid :/ Begynner å bli veeeeeeldig klar for å møte den lille nå :welcome
 
Jeg Har lest flere steder at overtid regnes som to uker over termin dato. I det tilfelle kommer jeg iallefall ikke til overtid da jeg har fått beskjed fra sykehus at de vil sette meg igang 10 dager etter termin. :)
Jeg håper lillegutt kommer før uansett og kanskje til natten ved fullmåne?

Fra mobil enhet
 
Dag 5 nå... Kjenner jeg begynner å bli desperat og veldig negativ. Jeg er der at jeg tror faktisk ikke at den kommer. På fredag er det mulig jeg blir igangsatt, noe jeg ikke vil da jeg helst vil det skal skje av seg selv. Oppi det hele så har jeg angst til 1000..Tenk om jeg ikke takler smertene...er livredd!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Du kommer til å takle det. Alle er redde! Å føde er VONDT,men det er verdt det! Du må uansett ikke grue deg. Ikke stritt imot smertene,jobb med de.
Jeg gruer meg ikke til fødselen. Jeg vet at når fødselen starter kommer jeg nok til å få litt panikk og ville vekk fra det,men det er en liten del av livet og belønningen er den beste du kan tenke deg. Jeg som har flyskrekk ser på fødselen som å ut å fly. Jeg gruer meg ikke før jeg sitter på flyet og vet at jeg skal opp i lufta. Jeg misstrives hele flyturen,men når jeg kommer ned er alt bra igjen :)
Så ikke gru deg,vær heller spent og gled deg til følelsen av å ha den bittelille perfekte babyen hos deg for første gang.
 
Takk for gode ord!! <3 Godt eksempel det med flytur forresten.. :)
 
To dager siden ul- termin her. Er det slik at man blir satt i gang i fødsel uansett 10 dager etter denne dato? Noen erfaringer?
 
Back
Topp