6 dager på overtid...flere?

*håper

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Flere som har passert terminen? Jeg har gått 6 dager over nå å begynner å bli rimelig lei:(
 
Ikke mye over, men nok til at jeg begynner bli utålmodig. Hadde termin i går....
 
Jeg har termin om 3 dager, men har absolutt ingen tegn på at han kommer før, så blir nok overtid på meg å..... :/
 
De kommer nok snart. Lykke til ;-) har dere flere uliike terminer? Jeg har 3 terminen. Oul er siste terminen den 26,men første er om 2 dager! Tipper det blir et sted i mellom de datoene.
 
Jeg er på dag 3 over... Føler meg lurt! Tror jeg har fått en sykdom..som går på ekstrem overvekt på kort tid, bekkensmerter, og overdrevet trøtthet.... Eller, er det ikke noe som heter innbilt svangerskap..hmmm..

Baaaaah!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Termin i morgen, men virker ikke ut som hun har noen planer om å komme ut med det første.. Absolutt ingen tegn på fødsel her i stua!

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Har termin om 3 dager og er veeeldig lei og klar for å hilse på junior!
Ønsker faktisk å ha vondt nå :p
 
Jeg føler meg også lurt :p hehe :) Rart når man går over tiden, blir liksom så uvirkelig, føler at det aldri kommer til å skje noe. Nesten så jeg begynner å tro at det bare er luft:p Men nå er jeg skikkelig utålmodig!!
 
Har hatt skikkelig diaré siden igårkveld, har vondt typ menssmerter o.l og er skikkelig kvalm idag...jeg orker ikke mer!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Termin om 14 dager her :( nesten like ille, med tanke på overtid så har jeg HVERTFALL lenge igjen..! :p men det går overraskende bra, jeg nyter den siste tiden med storebror og dagene for meg selv ;)
 
Termin om 14 dager her :( nesten like ille, med tanke på overtid så har jeg HVERTFALL lenge igjen..! :p men det går overraskende bra, jeg nyter den siste tiden med storebror og dagene for meg selv ;)
Samme her! Gikk tolv dager over sist, håper å slippe det nå - men prøver å innstille meg på det igjen.. Og gleder meg over gode stunder med treåringen som er blitt så stor og bare enda mer verdens beste - har endelig all verdens tid og energi til han føles det som :)
 
Har hatt skikkelig diaré siden igårkveld, har vondt typ menssmerter o.l og er skikkelig kvalm idag...jeg orker ikke mer!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Mensensmerter er jo tegn på at ting er i gang da... og mange får løs mage før fødsel!
 
Ikke for å trekke ned stemningen, og håpet, men jeg har vært løs i magen til og fra hver dag i snart 2 uker, samme med mensensmerter :p
Har gitt opp :p hehe

Hehe...tydeligvis gjelder ikke det alle da :)
 
tenk at vi alt er der at noen er på overtid......:O når gikk tiden så fort?? var jo ikke så lenge siden vi var livredd for prematurt........ men skjønner at dere er lei. overtid er ikke gøy.. her er det enda to-tre uker til den 30,,,,,,og jeg er lei:p
 
Ikke for å trekke ned stemningen, og håpet, men jeg har vært løs i magen til og fra hver dag i snart 2 uker, samme med mensensmerter :p
Har gitt opp :p hehe


Løs i magen har jeg vært lenge, men skikkelig diaré begyndte igår. Nå bør det skje noe snart før jeg klikker. Så Lei av å ha vondt!!!!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp