6 dager overtid i dag!

Nå er jeg virkelig lei av å vente. Går og er kontant nervøs for at noe skal være galt og ikke noe go søvn å få. Heldigvis skal jeg til jordmor i dag og prøve å få overtidskontroll i dag eller i morgen. Hadde virkelig håpet på vannfødsel men om jeg blir satt igang så er vell ikke det mulig. Ventetia tærer virkelig på. Mye mer enn jeg trodde! Føler som lufta har gått ut av meg og jeg ikke fungerer som jeg skal. Får håpe på å bli satt i gang, mentalt klarer jeg ikke vente lenger. Er jo ikke bra å være så psykisk sliten heller. Krysser fingrene! Xx

Huff, det må være utrolig kjedelig å gå over tiden :/ Lykke til hos jordmor i dag - håper du blir satt i gang eller at det skjer av seg selv snart.

Skjønner deg såååå godt! Er 9 dager på overtid selv og det går virkelig på psyken løs, men jeg fikk roet meg etter kontroll på sykehuset med ultralyd i går. Håper du får kontroll der snart ihvertfall :-)

Jeg er bare en dag over termin, men skal på overtidskontroll på fredag. Håper hun velger å komme av seg selv snart. Vi får sende litt fødestøv til hverandre, så det blir litt fortgang her.

Da blir det igangsetting i morgen! Vært hos kontroll i dag og lillegutt er litt liten. Merket endringer i bevegelser siste døgnet men de kunne forsikre meg at alt var fint. Så i morgen skal jeg inn og bli satt i gang med ballong. Noen som vet om man fortsatt kan føde i vann da om ballongen får fødslen i gang?

Da blir det igangsetting i morgen! Vært hos kontroll i dag og lillegutt er litt liten. Merket endringer i bevegelser siste døgnet men de kunne forsikre meg at alt var fint. Så i morgen skal jeg inn og bli satt i gang med ballong. Noen som vet om man fortsatt kan føde i vann da om ballongen får fødslen i gang?

Ballongen er for å modnes så den detter ut når du er moden nok.Så tror ikke vannfødsel er noe problem:-) jeg gikk et døgn med ballong sist.Denne gang tror jeg(håper) jeg å slippe siden det var 3cm åpning.

krysser fingrene for at i morgen er dagen for flere av oss :-)

Lykke til damer. Håper virkelig jeg slipper overtid denne gangen og, men det har litt å gjøre med at jeg mener min termin er mellom 15 feb og 3 mars. Krysser fingrer og tær for dere som sitter spent og venter på overtiden nå. ♡

Back
Topp