6 dager over termin...

Vonka21

Andre møte med forumet
Off, har ikkje skjedd noko med meg endo.. Er seks dager over termin no. Begynner å bli rimelig lei... Har prøvd de fleste kjerringrådene uten at noko er skjedd. Har vært på modningsakupunktur på sykehuset(3behandl.), men der får eg ikkje komme meir.
Idag har me virkelig gått inn for å gjøre alle tingene(sex,laang tung tur,bringebærbladkapsler,lakrisrot te, og skal vaske hus no!!), så eg håper at ting kanskje skjer iløp av natta... Men etter å vakne like skuffet kvar morgon nå i mange veke, begynner eg snart å miste håpet...
Jordmor bestilte overtidstime til meg neste torsdag(22), og då blir det ev. innleggelse for å få drypp på fredagen... Men håper inderlig eg slepper det...jordmor sa at fødselen vart mykje vondere når det ikkje var naturlig...

Huff, føler med deg er også på overtid og det er ikke noe kjekt nei. Men du får tenke på at det er ennå 8 dager til eventuell overtid og igangsetting så mye kan skje før den tid!! [:)] Lykke til[:)]

Du får helle i deg litt lakserolje eller kanskje en miniklyks?? hvis du har tatt modningsnåler er du sikkert moden og da er det kanskje det som skal til?![:)] Lykke til!

Ønsker deg masse lykke til,håper det skjer noe hos deg snart[:D][;)]

ORIGINAL: Vonka21

Off, har ikkje skjedd noko med meg endo.. Er seks dager over termin no. Begynner å bli rimelig lei... Har prøvd de fleste kjerringrådene uten at noko er skjedd. Har vært på modningsakupunktur på sykehuset(3behandl.), men der får eg ikkje komme meir.
Idag har me virkelig gått inn for å gjøre alle tingene(sex,laang tung tur,bringebærbladkapsler,lakrisrot te, og skal vaske hus no!!), så eg håper at ting kanskje skjer iløp av natta... Men etter å vakne like skuffet kvar morgon nå i mange veke, begynner eg snart å miste håpet...
Jordmor bestilte overtidstime til meg neste torsdag(22), og då blir det ev. innleggelse for å få drypp på fredagen... Men håper inderlig eg slepper det...jordmor sa at fødselen vart mykje vondere når det ikkje var naturlig...

Gutten min kom 6 dager etter termin.. plutselig gikk vannet.. Så det kan skje når som helst.. håper du egentlig slipper igangsetting, det er en lang og slitsomt prosess da jeg ble sattigang etter at fostervannet gikk uten rier, de lot meg vente 27 timer med fostervann som flommet i håp om kroppen ville ordne opp rier selv, men den gang ei.. og jeg fikk modnings tabletter og drypp.. det gikk 40 timer fra fostervannet gikk til jeg hadde bebisen i armene

ORIGINAL: Lille0My

huff da.....håper det skjer noe i natt da....

Sender deg masse fødestøv*:;:*;:*;:*:;*:*;*:*;:*;*:*;:
                                     :*;:*;*:;*:*;:^;:*^;:;*:^*:
                                     ;:*^:*^;:*^;*:^;*^;:*^:*;:

Lykke til,,..

Signerer denne [:D]
Lykke til

Back
Topp