6 dager over ikm. negativ test??

TulleHøna

Forumet er livet
Jeg tror jeg blir gal snart!! skulle hatt mensen for 6 dager siden. testa i dag, men den var negativ.
Jeg har så ufattelig mange symptomer. kvalm, trøtt, fyser på ting, vondt i bekkenet, vondt i hodet, hadde til og med en dag med bittelitt blødninger akurat når det er normalt med festeblødninger. GAAAAAH!!!
Noen som er i samme båt?

Hei forresten.
Jeg har vært her i over 3 år, men dette er veldig hemmelig hvis det skulle vise seg å være noen i magen min, så jeg har laget ny bruker.

GRATULERER så mye til alle dere som har fått vite at de har små nydelig nurk i magen sin <3

Hei hei :)

Jeg fikk ikke positiv test før 8 dager etter jeg skulla ha hatt mensen, prøv å ikke tenke noe på det og ta en test om noen dager ;)

hei :)
ta det helt med ro :) jeg fikk heller ikke positiv test før 9dager etter ikm så det er fortsatt håp :)

TAKK! det hjalp  å høre :)
håper så indelig det bor en liten lillebroster der!

og hvis det ikke gjør det så lurer jeg fælt på hva i hellsikke kroppen min driver med!!!!! emoticon

Samme her.. Skulle hatt mensen på onsdag jeg å min er ALDRI sen.. Men testene så ikke positive ut (jeg følte jeg så et svaaakt kryss,men sambo sa d bare var en strek).. Så her sitter jeg da å lurer på hva som skjer... Sist graviditet var jeg kvalm fra ende til aen,men kjenner ikke noe nå.. Så hvem vet hva jeg er egentlig....

Vi får venteå se om vi blir rundere i kantene om en stund.. HEHEHEH:)

Kjenner til frustrasjonen!
Slutta på Ppiller og hadde i 1. prøveperiode 32 dager. Nå er jeg i 2pp og oppi 40 dager og fremdeles ingen mens eller positiv prøve! Eller - jeg har ikke testa siden torsdag nå da, tenkte jeg skulle teste til helga igjen hvis mensen ikke har kommet innen da.  Jeg vet jo ikke når ikm er/var, så litt vanskelig å vite om jeg er og evt hvor mange dager jeg er over.
Har dere andre noen erfaringer rundt dette?

ikke gi deg !

satser på du får en positiv test snart - og joiner oss =)

Back
Topp