6 dager igjen

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Av året og fødselsmånen vår. Så kommer evt. Overtid. Men er ikke labg tid til vi er fulltall nå. Hvor mange gjenstår? Hvem heier vi på nå? Lykke til <3

Fortsatt kul på magen her... 5. overtidsdag. overtidsvurdering den 30. Spent på om det blir desember eller januar!

Fortsatt vaggende.. 9 dagen på overtid, så jeg får jo heldigvis ikke gå så mye lengre.. Men fy fillern hvor lange dagene føles :P

10 dager på overtid i dag :( Men blir igangsatt i morgen hvis han ikke kommer før :p Så desemberbaby blir det uansett :)

Heier på dere som er igjen. Det er tungt på slutten og med overtid føles det ut som man aldri blir ferdig. Men så vips så er man ferdig og da flyr dagene av gårde.

Termin i dag, men ser ut til at det blir overtid. Nå satser jeg på januar:)

Hadde termin i går, men kan godt vente til januar nå. (Selv om jeg er rimelig ferdig og utålmodig..hehe)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Tredje dag på overtid, begynner å bli mektig sliten - men for ungens del er det helt greit om h*n drøyer til januar :p

2 dager på overtid her, og er helt kake, bådeni kroppen og psyka. Men egentlig vil jeg helst vente til januar nå...

Lykke til dere som fortsatt venter :)
Nå er det ikke lenge igjen før babyene kommer :)

Lykke til dere som venter enda! :) Jeg vet at det kan være vanskelig å se at "alle" andre får sine små. Men ikke langt igjen nå! :)

Back
Topp