Bkno6933982

Første møte med forumet
Hei!
Jeg sitter litt frustrert og spørrende her hjemme. Min menstruasjon har alltid vært lik og stabil.

Denne gangen gikk jeg 6 dager over ikm før jeg fikk en rosa lignende utflod på morgenkvisten. Våknet deretter på natten og tenkte at nå har tanta kommet for fult grunnet en del blod (beklager detaljene). De to neste dagene hadde jeg minimalt med blødning. Kunne bruke truseinnlegg og bare få noen få dråper med blod. Dette er IKKE likt meg. Pleier å blø ganske kraftig i flere dager. Har tatt graviditetstest 2. Og 4 dager etter ikm. Hvordan skal jeg tyde dette? Er alt håp om å være gravid ute?

Har vært ekstremt trøtt i det siste, ømme brystvorter i uken før mens egentlig skulle ha kommet, samt følt meg veldig oppblåst og til tiden hatt menselignende murring og stikking på høyre side.
 
Det kan være en kluss i systemet. Jeg fikk en gang mens i kun en dag og var fortsatt ikke gravid. Gikk 9 mnd etter det før jeg faktisk ble gravid. En annen gang så hopper jeg rett og slett over en mens uten å være gravid. Mye kan klusse til dette selv om man kan stille mens etter kl. Kan være stress, sykdom, hormoner vitaminmangel osv.
 
Kan det ha vært en anovulatorisk syklus? (Uten el). Da kan mensen bli både tidlig og sein og definitivt annerledes enn standard. Du får ta en test til og sjekke. Flere som blør rundt ikm og likevel er gravid. Lykke til!
 
Kan det ha vært en anovulatorisk syklus? (Uten el). Da kan mensen bli både tidlig og sein og definitivt annerledes enn standard. Du får ta en test til og sjekke. Flere som blør rundt ikm og likevel er gravid. Lykke til!
Jeg har hatt utflod som tilsier at jeg har hatt el, men selvfølgelig kan det også være ett alternativ. Tenkte å ta en test om noen dager for å se:happy: men takk uansett!
 
Back
Topp