6 dagen med feber.

EmmaT

Gift med forumet
[&o]

er ikke det utrolig lenge?

er ikke snakk om høy feber, men rundt 38,3 - 38,6. er likt hele dagen, morning og kveld.

legen så at han var litt rød i det ene øret samt halsen. så hadde han væske i mellomøret. fikk medisiner for dette, men feberen forsvinner jo ikke.

Så kjedelig da. Håper han blir frisk snart stakkars...
Når var du til legen da?
Får ta en tur til legen igjen før helga hvis ikke feberen forsvinner?
God bedring

Uff, jeg er så dårlig på de "reglene" der, hva som er for høy feber, hva som er for lenge å ha feber, og til hvilken alder. Det var jo ikke så veldig høy feber, og han har vært hos legen, men jeg synes kanskje at medisinene burde ha begynt å virke hvis det er et par dager siden han begynte. Hvis man får antibiotika som ikke virker bør man nok kontakte legen på nytt, noen ganger må man prøve en annen type for å ta knekken på bakteriene.

Jeg håper i hvertfall at han snart er god igjen![:)]

Enig med Glad70, de burde virket til nå medisinene.. men de konkluderer vel bare med at det er virus da[:-][8|] og en kur skal man jo ta ut tida uansett.....!

God bedring, og lykke til med eventuelle legebesøk[:)]

ORIGINAL: pupple

Enig med Glad70, de burde virket til nå medisinene.. men de konkluderer vel bare med at det er virus da[:-][8|] og en kur skal man jo ta ut tida uansett.....!

God bedring, og lykke til med eventuelle legebesøk[:)]

Ikke nødvendigvis. Som regel står det i pakningsvedlegget hvor fort de skal begynne å virke, og at man skal kontakte lege dersom man ikke blir bedre. Og da hender det man får en ny resept i stedenfor. Forskjellig slags antibiotika virker på forskjellige slags bakterier, derfor kan det hende man blir bra av et annet slag tabletter. Det er ikke alltid så godt for legen å vite hva slags bakterie som forårsaker sykdommen.

Back
Topp