Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var hos jordmor i går, da virket alt i skjønneste orden. Våknet opp i dag, og fikk friskt rødt blod på papiret etter wc-besøk. Har ingen smerter, men det kommer fremdeles blod på papiret når jeg tørker meg.
Jeg hadde litt spotting i tre dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid... Er tydligvis ganske normalt... Men man blir jo bekymret likevel... (Det er jeg!)...
Så dra til legen og ta en hcg-prøve... Jeg venter på svar fra mine prøver... NERVEPIRRENDE!
Håper alt går bra, blod vil vi jo ikke oppleve nå.. Men det kan jo bare være en helt normal "spotting". Ellers så er slimhinnene ekstra ømfintlige nå, håper det går bra med deg :)
Jordmor er ikke tilstede før på mandag, og fastlegen min tok ferie i dag! Er ikke det typisk?
Men... Jeg har klart å roe meg ned litt nå, var verst akkurat i det jeg oppdaga blodet. Har fremdeles ingen smerter, og det har ikke kommet mer blod - så jeg krysser fingrene :-)
Hadde frisk blødning på syklusdag 26. spottet på dag 27 og 28. å siden har det ikke vært noe. veldig vanlig med skjøre slimhinner når man er gravid. lett å få rifter som blør...Så lenge det ikke kommer store mengder eller klumper ...