6+6, blødning

Nr2mai14

Flørter med forumet
Mailykke <3
Hei jenter!

Var hos jordmor i går, da virket alt i skjønneste orden. Våknet opp i dag, og fikk friskt rødt blod på papiret etter wc-besøk. Har ingen smerter, men det kommer fremdeles blod på papiret når jeg tørker meg.

Noen andre som har hatt blødninger? 

Hei!

Jeg hadde litt spotting i tre dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid... Er tydligvis ganske normalt... Men man blir jo bekymret likevel... (Det er jeg!)...

Så dra til legen og ta en hcg-prøve... Jeg venter på svar fra mine prøver... NERVEPIRRENDE!

Krysser fingrene for at alt er bra!

Skal ringe jordmor for råd og veiledning nå... Jeg reiser til Tyrkia på tirsdag og blir 1 mnd, så greit å vite hva jeg bør gjøre.

Håper du får positiv tilbakemelding på prøvene dine! :-)

Gjør det! Alt er nok bra med deg skal du se:-)

Takk for det, er så nervøs!

Håper alt går bra, blod vil vi jo ikke oppleve nå.. Men det kan jo bare være en helt normal "spotting". Ellers så er slimhinnene ekstra ømfintlige nå, håper det går bra med deg :)

Jordmor er ikke tilstede før på mandag, og fastlegen min tok ferie i dag! Er ikke det typisk?
Men... Jeg har klart å roe meg ned litt nå, var verst akkurat i det jeg oppdaga blodet. Har fremdeles ingen smerter, og det har ikke kommet mer blod - så jeg krysser fingrene :-)

Jeg hadde ringt privatklinikker for å få ul.

Får ikke time hos privatklinikk før jeg reiser på tirsdag uansett.. Skal på ul når jeg kommer ned dit, så får bare vente og se..

Hadde frisk blødning på syklusdag 26. spottet på dag 27 og 28. å siden har det ikke vært noe. veldig vanlig med skjøre slimhinner når man er gravid. lett å få rifter som blør...Så lenge det ikke kommer store mengder eller klumper ...

Jeg hadde en del småblødninger i starten sist gang, mer enn spotting, mindre enn mens. Alt var fint da :) lykke til :)

Tusen takk, krysser fingre og tær for at det skal gå greit! :-)

Har reist hjem til mamma nå, kjipt å sitte alene med slike tanker.

Så bra :D Dette går nok bra :D
Lykke til!

Flott at det har stoppa opp! Klor deg fast vesle fnugg! <3

Såå bra det har stoppe,. ingen ting er bedre en det :)

Back
Topp