6+3 og liten blødning

Bkno6603372

Første møte med forumet
Heisann. Jeg er gravid i uke 7(6+3) og opplevde i går en liten blødning. Blødde litt idag tidlig også, men det var gammelt blod(fra i går). Har lest at dette er helt normalt for mange, men på samme tid er jeg utrolig redd for at noe kan være galt. Jeg har ikke snakket med lege om det. Har noen av dere opplevd det samme? Trodde først det kunne være pga jeg har spist lite de siste ukene, og at jeg anstrengte meg veldig igår..

Dette kan nok være ganske vanlig, men samtidig bør du ta vare på deg selv og evt. sjekke hos lege så du slipper å gå med bekymringer :) Lykke til :D

Vanligt att noe kan ha blødning i svangerskap
Eg hade en blødning men nr 1 i uke 10. . Eg bestillt privat time på ul bara før å ro meg ned . Allt var helt fint

Når jeg hadde en sa, så kom det først litt blod, men ble mer og mer og kraftige mens-smerter i 3-4 dager. Jeg hadde også koalugener(store klumper). Jeg dro på legevakta og ble sjekket, etter anbefaling fra gynekolog.

Med en liten blødning, så er du nok trygg ;)

Er du bekymret, så ring til legen ;)

Er normalt med blødninger i sv.skap, men man skal vel alltid sjekkes av en lege (?)
Jeg har blødd masse i mine sv.skap og fått komme til på sykehuset og tatt en UL -har gått fint alle gangene ;)
I første sv.skap hadde jeg en blødning i uke 11, varte i en ukes tid.
I andre sv.skap blødde jeg i uke 6, 9 og hadde en kraftig blødning i uke 11 som varte i over 2 uker.
I tredje sv.skap hadde jeg blødninger i uke 8 og en kraftig blødning i uke 13-14.
Har alltid kontaktet lege eller sykehus.
De gangene jeg har hatt blødning har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt, smerter og blødning KAN være et tegn på en sa

Back
Topp