6+2 og magesmerter,normalt?

Tror det meste e normalt i begynnelsen. Noen merker ingenting, noen har litt vondt og andre har veldig vondt. Svigerinna mi hadde så vondt at hun lå i fosterstilling i flere dager. Nå er hun 10 uker, og alt er ok.

Så lenge man ikke blør i tillegg, så tror jeg det er ganske typisk å ha litt smerter i starten. Mye som skjer der nede :-)

Ingen blødninger nei. Da hadde jeg gått t legen:-)
Sitter nede i magen... Mens smerter på en måte...men ikke helt d samme! Sånn fra under navlen og ned... (vanskelig å forklare) Ikke super kraftig,men nok til at jeg sitter å tenker på d hele tiden... Fikk d vel i dag,(tror jeg)

Er foresten verst når jeg sitter... Ikke vondt når jeg går/står! Mn d er jo temmelig tungt å stå å se på tv i lengden liksom:-:

Jeg har fortsatt ligament smerter.. Helt normalt sa legen når jeg var der.. Er livmora som strekker seg :)
Så er nok sikkert bare det :)

Men jeg har hatt andre smerte i magen i dag,har fått urinveisinfeksjon! :/
Du har ikke vondt når du tisser eller noe? Litt brennende følelse i magen?

Tror ikke det er uvi jeg har nei.. Håper ikke d hvertfall! God bedring til deg!

Men da er d sikkert normalt sånn som det er! Bare meg som overanalyserer alt!! Livredd for å miste!

Sånn jeg er også.. Derfor jeg hørte med legen når jeg var der.. :)
Han sa også at det var typisk for oss gravide og overanalysere alt,spesielt smerter i magen..
Men hvis man følte noe var galt,måtte man ringe :)

Takk for det :)

Jeg har også slike smerter som du beskriver. Er 5+6 I dag! Livredd det er exu denne gangen og, men skal klare å holde ut 1 uke til før vi skal på tidlig ul.

Jeg hadde kjempegodt i magen i natt, men det var heldigvis bare en urolig mage...

Jeg har også litt mens-lignende smerter som kommer og går :) Tror kanskje jeg hadde det da jeg var gravid med mini også ;)

Jeg har også masse vondt (ikke veldig sterke smerter, men omtrent hele tiden). Stikninger som er skikkelig vonde, men ellers sånn trykk helt nederst i magen, litt menssmertelingnende ja. Og forskjellig andre vonder som kommer og går. Husker jeg hadde det med førstemann også og bekymret meg da. Nå blir jeg bare beroliget av det, da skjer det ting der nede, livmoren strekker seg og vokser. :)

Back
Topp