6+2 å alle symptom borte..

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Har egentlig bare hatt svært ømme pupper ( nå Er de neste normale ) og en dag med kvalme
Kjenne liksom ingenting i område livmor eller noe. Men har heller aldri hatt noe form for blødning eller smerter :bag:
Tenk om jeg ikke er gravid da? Når forsvant deres symptom? :bored:

Eg hadde så og sei ingen symptom heile første svangerskap før veke 20! No har ryggvondt gitt seg litt og har lite symptom no og! Såpass at eg til tider gløyme at eg er gravid! Er 9+2 i dag!

Venninna mi gikk igjennom hele graviditeten uten noe særlig med symptomer, det var en sunn og flott baby som kom ut! :happy:

Jeg har ikke noe svangerskapstegn. Jeg har alltid sagt at jeg kunne vært den som hadde vært med i "I didnt know I was pregnant" om jeg ikke var i prøveperioden da jeg ble gravid :)

Det er helt sprøtt å ikke ha symptomer når andre er sengeliggende, eller må småspise salte kjeks for å overleve hverdagen. Det skal sies at jeg fikk skikkelig vondt i ryggen (kan det ha vært i uke 28-29?) med bekkenlåsning. Og da hjalp kiropraktor meg heldigvis.

Denne gangen har jeg heller ingen symptomer (6+6).

Sniker fra august.

Jeg har hatt det stort sett likt når jeg har vært gravid. Hatt en eller to kvelder før IKM hvor jeg følte meg litt uggen, og hatt bedre luktesans, men ellers har jeg ikke følt meg gravid egentlig.
Du får bare prøve å nyte at du er i så god form, og ikke bekymre deg for mye :) Man får ikke kontrollert om det skal gå bra eller dårlig, så man får prøve å ikke stresse så mye med det.

Jeg har hatt både vellykkede og mislykkede svangerskap, hvor symptomene har vært like lite tilstedeværende. Så man kan liksom ikke vite egentlig.

6+6 her og heller ingen symptomer. Hadde som deg, ømme bryster en ukes tid, men nå merker jeg ingen ting. Jeg er litt nervøs for at noe er galt, men vi får jo ikke gjort noe fra eller til.

Krysser fingrene for oss begge, kanskje vi bare er super heldige :D:D

Jeg trodde alltid jeg skulle bli den som ikke fikk så sterke symptomer, da jeg mener selv jeg har mage av stål og sjeldent blir kvalm osv.. Men herregud for en fjott jeg er, dere skal prise dere hellige om dere slipper unna altså ;) Men skjønner også den delen med at det kan være urovekkende å ikke kjenne at kroppen jobber med å skape liv, men det er jo bare såååå individuelt.

Men jeg skal innrømme at i den dårlige formen trøster jeg meg noen ganger med at symptomer kanskje indikerer fremgang siden jeg fremdeles kjenner kvalme, ømme bryst og litt strekkinger og stikninger i livmor (heldigvis har mensmurringene gitt seg...! Det kjentes ut som mens skulle komme helt frem til uke 9). Det sies at hcg-hormonet roer seg rundt uke 12, så nå er det ikke langt unna :smiley-angelic001

Back
Topp