6+0 målinger

Sjof

Glad i forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Hvilke størrelse har dere blitt målt til ved 6+0?
Har noen opplevd at det er mindre pga to fostersekker?

Nå måtte jeg sjekke, og tok en ultralyd 6+0 hvor CRL var på 2,82 og fosteret dermed estimert til 5+6.

Ja. Tok privat ultralyd tidlig fordi jeg hadde en MA før dette, og greide ikke stole på at det gikk fint. Fosteret har vært en-to dager mindre på alle senere ultralyder også, men de endrer jo ikke termin ved IVF.

Ja, en fostersekk er kollapset som sannsynligvis er den jeg har blødd ut. En fostersekk intakt med hjerteslag og plommesekk men de målte til 2-3mm… de mente det burde vært over 5. skal sies at ved forrige svangerskap var det også to fostersekker og 6+3 ble målt til 0,45
Aha, det forklarte jo det med hcg tall. Så ufattelig slitsomt alt dette, må være kaos i følelser, håp og det som er. Forrige svangerskap? Som gikk bra?

Ja, en fostersekk er kollapset som sannsynligvis er den jeg har blødd ut. En fostersekk intakt med hjerteslag og plommesekk men de målte til 2-3mm… de mente det burde vært over 5. skal sies at ved forrige svangerskap var det også to fostersekker og 6+3 ble målt til 0,45
Hvordan går det med deg, Sjof? Har du fått vite noe mer eller når skal du ta neste UL? :Heartred

Back
Topp