Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på UL 6+0, en fostersekk og 1 embryo. 5,3mmHvilke størrelse har dere blitt målt til ved 6+0?
Har noen opplevd at det er mindre pga to fostersekker?
Har du tatt UL?Hvilke størrelse har dere blitt målt til ved 6+0?
Har noen opplevd at det er mindre pga to fostersekker?
Ja, en fostersekk er kollapset som sannsynligvis er den jeg har blødd ut. En fostersekk intakt med hjerteslag og plommesekk men de målte til 2-3mm… de mente det burde vært over 5.Har du tatt UL?
Ivf?Nå måtte jeg sjekke, og tok en ultralyd 6+0 hvor CRL var på 2,82 og fosteret dermed estimert til 5+6.
Ja. Tok privat ultralyd tidlig fordi jeg hadde en MA før dette, og greide ikke stole på at det gikk fint. Fosteret har vært en-to dager mindre på alle senere ultralyder også, men de endrer jo ikke termin ved IVF.Ivf?
Aha, det forklarte jo det med hcg tall. Så ufattelig slitsomt alt dette, må være kaos i følelser, håp og det som er. Forrige svangerskap? Som gikk bra?Ja, en fostersekk er kollapset som sannsynligvis er den jeg har blødd ut. En fostersekk intakt med hjerteslag og plommesekk men de målte til 2-3mm… de mente det burde vært over 5. skal sies at ved forrige svangerskap var det også to fostersekker og 6+3 ble målt til 0,45
Det gikk bra sist jaAha, det forklarte jo det med hcg tall. Så ufattelig slitsomt alt dette, må være kaos i følelser, håp og det som er. Forrige svangerskap? Som gikk bra?
Wow! Såå bra . Men hva skjer med at du «alltid» får to fostersekker??Det gikk bra sist ja
Nei…. Det er et godt spørsmål?Wow! Såå bra . Men hva skjer med at du «alltid» får to fostersekker??
Krysser fingrene for at det holder denne gangen ogsåNei…. Det er et godt spørsmål?
Hva er crl?Nå måtte jeg sjekke, og tok en ultralyd 6+0 hvor CRL var på 2,82 og fosteret dermed estimert til 5+6.
Crown to rump length eller noe i den dur. Altså lengden på embryo/fosteretHva er crl?
Hvordan går det med deg, Sjof? Har du fått vite noe mer eller når skal du ta neste UL?Ja, en fostersekk er kollapset som sannsynligvis er den jeg har blødd ut. En fostersekk intakt med hjerteslag og plommesekk men de målte til 2-3mm… de mente det burde vært over 5. skal sies at ved forrige svangerskap var det også to fostersekker og 6+3 ble målt til 0,45
Ikke fått vite noe mer. Skal ta ny UL. OppdatererHvordan går det med deg, Sjof? Har du fått vite noe mer eller når skal du ta neste UL?
Er det?? Vært på ny UL??Alt er perfekt med nr 2!
Jepp, over 6mm og bra! Men må kontrolleres pga blødningEr det?? Vært på ny UL??
Hurra!! Så fantastisk!!Jepp, over 6mm og bra! Men må kontrolleres pga blødning