6+0 ikke kvalm, normalt?

F-2760456

Andre møte med forumet
Info, jeg er 30(31 i år) å dette er barn nr 3.

Jeg kjenner kun litt ømme pupper og at livmoren jobber så og si hele tiden. Har ingen smerter, kjenner bare at det skjer noe.

Når starter kvalmen, jeg har 2 barn (6år og 10 år) fra før trudde det var uke 6, kanskje det er uke 7.

Jeg var så dårlig med nr 1 at jeg var innlagt på sykehuset uke 8, jeg gikk ned 15 kg og hadde farlig lavt nivå med veske. (Jente baby)

Var også litt dårlig med nr 2, men mye bedre enn med nr 1. (Gutte baby)

Sist gang jeg var gravid før snart 3 år siden enste i en missed abortion(at babyen var død på tidlig ultralyd ) Jeg måtte da ta en 'ekte abort'siden ikke kroppen fikset opp selv å startet en spontant abort. Frykter dette igjen pga minimalt med tegn.

Info, jeg er 30(31 i år) å dette er barn nr 3.

Jeg kjenner kun litt ømme pupper og at livmoren jobber så og si hele tiden. Har ingen smerter, kjenner bare at det skjer noe.

Når starter kvalmen, jeg har 2 barn (6år og 10 år) fra før trudde det var uke 6, kanskje det er uke 7.

Jeg var så dårlig med nr 1 at jeg var innlagt på sykehuset uke 8, jeg gikk ned 15 kg og hadde farlig lavt nivå med veske. (Jente baby)

Var også litt dårlig med nr 2, men mye bedre enn med nr 1. (Gutte baby)

Sist gang jeg var gravid før snart 3 år siden enste i en missed abortion(at babyen var død på tidlig ultralyd ) Jeg måtte da ta en 'ekte abort'siden ikke kroppen fikset opp selv å startet en spontant abort. Frykter dette igjen pga minimalt med tegn.
Jeg er 6+6 i dag og har kun følt på litt småkvalme en gang i blant. Er langt i fra plaget og venter egt på at kvalmen skal slå inn... fikk se et bankende hjerte 6+1. Så slik jeg forstår det skal vi bare være heldige vi ikke er kvalme.

Jeg er 6+6 i dag og har kun følt på litt småkvalme en gang i blant. Er langt i fra plaget og venter egt på at kvalmen skal slå inn... fikk se et bankende hjerte 6+1. Så slik jeg forstår det skal vi bare være heldige vi ikke er kvalme.
Jeg er 6+0 i dag ingen kvalme her heller ! Dette er mitt 3 barn, var sykt kvalm med nr 1(jente) og litt med nr 2(gutt).

Husker ikke om jeg ble dårlig i uke 6 eller 7. Jeg er også bekymret for at jeg ikke er kvalm. Sist jeg ikke var kvalm hadde jeg en missed abortion for 3 år siden.
Derfor er jeg bekymret.
Jeg skal på ultralyd kommene torsdag da er jeg 6+3 eller 6+2

Forstår bekymringen din. Hadde ekstrem kvalme fra uke 5 forrige gang og nå er jeg ikke like ille og det skremmer meg. Men alle svangerskap er jo forskjellige og noen forskere sier jo at noen kvinner blir mer «immun» mot det som gjør en kvalm hvis man har vært igjennom det før.
Jeg var også mye dårligere med jente enn gutt. Så kanskje det er gutt denne gangen?

Jeg også tenker at lever det noe her er det en gutt.
Ultralydundersøkelse til torsdag.

Det er nok hvertfall ikke tvillinger da hadde jeg hatt kvalme sykt tidlig antar jeg.

Jeg er selv 2 egget tvilling.
Har ofte hatt mange egg av gangen før å(Sett på ultralyd).

Slet nemlig med å bli gravid med forrige type i 4 år hadde en graviditet i det forholdet som endte i missed abortion.( Tok også 1,5 år å bli gravid den gangen da det ble missed abortion )

( De 2 jeg har har 6 år og 10 år har en anen far enn begge disse mennene )

Fikk meg ny type nylig og etter 2 uker ble jeg gravid. Jeg ble gravid seriøst første gang vi hadde sex.

Sykt jeg som trudde det var noe med meg i 4 år med forrige.

Men uansett vi begge er kjempe glade

Jeg også tenker at lever det noe her er det en gutt.
Ultralydundersøkelse til torsdag.

Det er nok hvertfall ikke tvillinger da hadde jeg hatt kvalme sykt tidlig antar jeg.

Jeg er selv 2 egget tvilling.
Har ofte hatt mange egg av gangen før å(Sett på ultralyd).

Slet nemlig med å bli gravid med forrige type i 4 år hadde en graviditet i det forholdet som endte i missed abortion.( Tok også 1,5 år å bli gravid den gangen da det ble missed abortion )

( De 2 jeg har har 6 år og 10 år har en anen far enn begge disse mennene )

Fikk meg ny type nylig og etter 2 uker ble jeg gravid. Jeg ble gravid seriøst første gang vi hadde sex.

Sykt jeg som trudde det var noe med meg i 4 år med forrige.

Men uansett vi begge er kjempe glade
Jeg funderer også på dette om en annen mann kan spille inn på symptomene.

Jeg var på ultralyd i dag (ble ringt i sta at timen måtte være i dag eller neste uke da den måtte avlyses denne torsdagen.

Skulle vært 6+0 vi så overhode ingenting. Han klarer ikke se noe som helst annet enn ett svart hull som hvertfall er starten på en graviditet.

Det eneste han kan evt gjøre mål av er det svarte hullet som han sier å det er størelse 5+0.

Det kan hende at dette er en missed abortion
Det vet vi ikke enda.

Hadde det sist å.

Jeg var på ultralyd i dag (ble ringt i sta at timen måtte være i dag eller neste uke da den måtte avlyses denne torsdagen.

Skulle vært 6+0 vi så overhode ingenting. Han klarer ikke se noe som helst annet enn ett svart hull som hvertfall er starten på en graviditet.

Det eneste han kan evt gjøre mål av er det svarte hullet som han sier å det er størelse 5+0.

Det kan hende at dette er en missed abortion
Det vet vi ikke enda.

Hadde det sist å.
Så vondt å høre :sorry: Dere så ikke en plommesekk en gang? Når skal du tilbake for ny sjekk?

Back
Topp