6-åring som fortsatt styrer om natten....

Mammaen til Malin

Forelsket i forumet
Noen som har hatt/har samme problemt som har noen gode råd å dele? Føler jeg har prøvd alt. Jenta mi på 6 år har styrt på natten siden hun var født, hun har en lillebror på 9 måneder som har sovet hele natten siden var noen få uker gammel. Er så fortvilt at hun ikke sover hele natten, det er så slitsomt.Hun står opp flere ganger, gråter, sier hun ikke får sove. Hun sover godt om hun får sove i lag med meg i min seng, men vi kan jo ikke ha det slik for alltid.
 
off, det hørtes veldig slitsomt ut. Det finnes vel noen gode råd, men jeg må beklage at jeg ikke har noen. Ønsker deg i hvertfall lykke til
 
hva er det som gjør at hun styrer og våkner? har du undersøkt? snakka med helsesøster eller lege?
Min gutt styra på og våkna mye frem til han var fem, men det var fordi han ble så tørr i halsen. Han hadde nemlig så store mandler at han var munnpuster. Etter de ble fjernet er det bare en gang i blant han våkner. Av og til mareritt, av og til litt voksesmerter...
ved voksesmerter tar jeg på han lange ullstrømper, det funker som gull!
Hvis hun sover når du er nær henne så kan det jo og være at hun er litt utrygg.. kanskje et lite nattlys kan hjelpe? en åpen dør?
 
Back
Topp