6åring i hus!!!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
For 6år siden fikk jeg første babyen min, som plutselig ikke er baby i dag. Stooore gutten min, gratulere med dagen. Mamma er kjempe glad i deg:) I dag skal der feires:)

Gratulerer så masse til gutten din :)

Gratulerer med 6åring :-) blir skolegutt til høsten da? :-)

Takker. Jaaaa....han blir skolegutt til høsten, Og det skremmer livskiten ut av meg :P

Ja, den går litt for fort. Skulle ønske den kunne stoppe opp bittelitt.

Gratulere så mye med stor gutt!:) håper dere får en super feiring:)

Gratulerer så utrolig masse med 6 åringen:) håper han har hatt en super dag:)

Tusen takk dere. Her har vi hatt en veldig fin dag, men gaver og kaker, familie og venner. :) Han ble så fornøyd så med å få radiostyrt bil (stooor bil) :P og Jake og sjørøverland båten som kake :) Nå er jeg utslitt, så blir en avslappene kveld med tv og lasagne, og har fortsatt koselig besøk av broren min :)

Gratulerer så masse med skolegutt :D Begynner på skolen nå til høsten han :D Moro..
Er mor klar for det da...
Hehe.. her begynner minstemann også på skolen til høsten :D

Gratulerer så masse med skolegutt :D Begynner på skolen nå til høsten han :D Moro..
Er mor klar for det da...
Hehe.. her begynner minstemann også på skolen til høsten :D
Takk for det. Nei, jeg er ikke klart for det. Til tider så skremmer det livskiten av meg :P

Gratulerer med seksåring i hus. Spennende og rart med skolestart da, men alt til sin tid. :) nyt tiden før skolen starter.. ;) det gjør vi. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Gratulerer med seksåring i hus. Spennende og rart med skolestart da, men alt til sin tid. :) nyt tiden før skolen starter.. ;) det gjør vi. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum
Takk. Prøver å nye mest mulig før han begynner på skolen :)

Back
Topp