5mnd kontroll i går.

Atannia

Gift med forumet
Var på kontoll med Trym i går, og var veldig spent siden jeg dro alene. Far bruker og være med når det er sprøyter. Så jeg måtte stålsette meg skikkelig.
Sprøytene gikk bra, og han var fin motorisk og var akkurat slik han skulle.
Han skjeler litt med eie øyet, men det skulle doktor se på neste gang.
Og han var 7,5 kg og 70 cm.
Så mamma hjerte har vondt, for vil ikke pakke bort 68 bodyene som jeg syns vi nettopp har begynt og bruke (1,5mn sia) . Går litt for fort i svingene nå, fikk og beskjed om å begynne med tilvenninga på nan2, sia vi var på siste boks med nr 1 sia han er 6 mnd om 2 uker.

Flere som har vært på 5 mnd kontroll??

Jepp :) han var vel 7960 eller noko? Og 66.5 cm trur eg?:) haha :) han kan ingenting motorisk enda, så der var det ikkje å skryte av.. :p han klarer å rulle seg på side liksom, men det er igrunnen det ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Så fine mål. Lang gutt du har ;) Vi var på tirsdag, hvor han ble målt til 66cm og 6240g. Hadde gått ned 100 gram på en måned :/ Skal tilbake for ny veiing den 29. og her krysses alt for at vekta begynner å gå riktig vei.
Motorisk var han helt perfekt, og sprøytene gikk uten problem... Altså, vi har hatt et par søvnløse netter, men det har begynt å gå seg til.

Jepp :) han var vel 7960 eller noko? Og 66.5 cm trur eg?:) haha :) han kan ingenting motorisk enda, så der var det ikkje å skryte av.. :p han klarer å rulle seg på side liksom, men det er igrunnen det ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Hihi, deilige bollegutten :D Det er nok ikke så lett å trille rundt med alle de kiloene! ;p

Nora var forøvrig 6030 gram og 62,5 cm :) Ikke den største fisken i dammen, men hun holder stø kurs oppover ;)
Og så skulle hun vise frem kunstene sine for helsesøster, men ble litt for ivrig :p Så da hun vippa rundt på magen, slengte hun seg like gjerne hele veien rundt, og tilbake på rygg - uten vilje ;) Nappa armen som lå knept under magen til seg litt for hardt! Så det ble dunk og hyl FØR sprøytestikkene denne gang :p

Jeg gikk også uten mann denne gang, men fikk med ei venninne som moralsk støtte for sikkerhets skyld ;)

Ja, han er lang. Slekter på sin far som er 184(5) cm. blir nok den minste i familien jeg.

Vi var på 5 mnd kontroll 17.januar å da var Aksel 8460 gram og 66,5 cm lang :) Vi pakket vek str 68 for 2 uker siden, så syntes det var trist.. For syntes ikke det er lenge siden han brukte str 50

Var på 5 mnd kontroll igår :) 8510 g og 66 cm lang :) Han er blitt kjempegod å snu seg fra rygg til mage og mage rygg, og bynt å åle seg litt fremover på gulvet :)

5 måneders kontroll i dag! Hele 6930g og 65,5cm, hodeomkretsen var på 42. Sprøytene gikk bra. Var alerede litt klagette før de ble satt så var ikke så mye mer grining. :)

Var på fem måneders kontroll i dag vi også :)

7060 gram, 67 cm lang og 45 cm i hodeomkrets. Flott motorisk og veldig våken, kvikk og oppmerksomhetssøkende. Søsteren fikk nok mest fokus fra Rolf sin side, men det var ikke noe hun klaget over iallefall.
Skal ikke øke maten noe mer (heldigvis), da han endelig har begynt å legge godt nok på seg.
Sprøytene gikk greit, men han ville ikke se på henne etterpå hehe.

I dag har vi vært på 5 mnd kontroll også!
Celine har blitt 6400 gram, 64 cm og 40,5 cm i HO.

Ble litt fornærmet da hs stakk sprøytene, men var helt greit etterpå og gikk fort over..

Gutten her var 7250 og 67 cm. lang. Gikk overraskende bra med sprøytene, litt skriking men det gikk fort over. Han sov som en i går natt da ..

Var på 5 mnd kontroll i går, selv om han blir 6 mnd om noen dager. Han var 8170g og 71cm :)
Sprøytene gikk bra, trodde han skulle skrike mer men han roet seg fort.
I natt fikk han nesten 40 i feber, kasta litt opp i morrest og har hatt litt feber resten av dagen men ellers i godt humør og veldig kosesyk :)

vi var for en tid tilbake og da var hun 63 cm og 7150 g. Bolla mi! Skal på 6 mnd kontroll på tirsdag

Jenta vår var 7280 g og 68 cm :) sprøytene gikk greit, men denne gangen fikk hun feber på kvelden. Heldigvis var hun i fin form dagen etter!

Back
Topp