???

krølle..

Gift med forumet
Blir fødselspenger beregnet ut i fra de 6 beste mnd av de 10 siste eller en gjennomsnitt av de tre siste årene.....fattet ikke den beregningen på nettet.... for der måtte jeg skrive inn lønn de 3siste årene...håper da inderlig det er det siste for har jo steget betraktelig i lønn fra ifjor og forfjor..off....syns liksom ikke jeg kan ringe trygdekontoret ennå å spørre....

jeg trodde dem rekna ut fra di 6beste mnd dine av 10 mnd jeg. det var ihvertfall tilfelle hos en venninnde av meg å jeg mener at det var slik med min 1. fødsel også.... men det er 7 år siden så jeg husker ikke helt.

Ja, den fødselspengekalkulatoren blir heil feil, de bruker ikke snittet av de tre siste årene i virkeligheten. Har du fast månedslønn, er det siste lønn før permisjonen starter som er utgangspunktet.

jammen da trenger jeg ikke tenke mer på det.... takk for svar!!!;) nå ble jeg jo nesten veeeldig glad....[:D]

Sist jeg fikk barn fikk jeg gjennomsnittet av de 6 best betalte mnd i løpet av de siste 10 mnd før fødselen..

Back
Topp