.

suprAnirac

Forumet er livet
Halla damer!

Vært stille her i helgen...
La det ikke blie en vane![:D]

Ellers hatt en fin helg?

Othilie fikk trampoline i går, så vi skal ut å hoppe i nå... Kjenner da at jeg må inteniviere knipe-øvelsene mine.
Senere skal jeg til frisøren og friske opp fargen... Lover denna gangen å legge ut bilde.... eh... kanskje...

vi bruker tråden til lisbeth...

Hei på dere.
Lenge siden jeg har hatt muligheten til å sette meg ordentlig ned å være her. Sondre Johannes plages enda av kollikk, stivhet i høyreside av hele kroppen og den veldige varmen takler han ikke så godt. Igår var det 30 grader i sentrum og 36 grader hos oss..idag nyter vi lettskyet og 23 grader..
Men tross plager og gråt, har han noen gode stunder innimellom. Da ser vi at han stadig lærer nye ting og utvikler seg. Utrolig gøy å få oppleve![:)]

Må si jeg er fasinert over hvor fort tiden fyker avgårde... imorgen er det august og da er det bare 10 dager til vi drar på ferie til sandnes. vi tar fly for synes Sondre er for liten å være med på kjøretur på 15 timer i ren kjøring. Mens vi er sørafor skal vi benytte andledningen til å dra på hytta i Mandal ei langhelg sammen med et vennepar og deres familie. Det ser vi virkelig frem til. Der får vi koble av fra all besøk som det så ofte blir når vi kommer hjem. Denne gangen skal vi jo vise frem gullet så besøka blir ekstra trivelige denne gangen[:)]

Carina: ble det suksè med trampolina? Regner nesten med det ja [:)] Lykke til med knipe øvelsene. De kommer godt med nå slikkert hihi

Back
Topp