5000!!!!

Jeg hadde vurdert å melde meg, men som solomamma til toddler, 1.trimester-gravid, i kombo med jobb, tror jeg at jeg må stå over :wtf:

Kan du si litt om hva det innebærer og hvor «på» man må være ? :angelic:
For det meste slippe inn godkjente medlemmer i gruppen :D

Reglene som er utarbeidet for å være med i skjult gruppe:

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
_____

Det kan for øvrig være greit å være et par stk, så man kan hjelpe hverandre litt :D

For det meste slippe inn godkjente medlemmer i gruppen :D

Reglene som er utarbeidet for å være med i skjult gruppe:

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
_____
Tusen takk :happy: Da må jeg bare få skrevet ned hvordan man sjekker antall innlegg igjen også kan jeg sikkert være 1 av 2 tilgangsansvarlig ☺️

Tusen takk :happy: Da må jeg bare få skrevet ned hvordan man sjekker antall innlegg igjen også kan jeg sikkert være 1 av 2 tilgangsansvarlig ☺️
Du får opplæring som tilgangsansvarlig. Veldig lett! Men også greit å være 2-3 stk slik at man kan dele på ansvaret. Man blir mellomleddet mellom de som ønsker tilgang til skjult forum og forumansvarlig❤️

Back
Topp