Babyønske23
Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Augusteplene 2026✨
Endelig har vi nådd 5000!!!
@Forumansvarlig
@ForumansvarligFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@ForumansvarligEndelig har vi nådd 5000!!!@Forumansvarlig
What? KultEndelig har vi nådd 5000!!!@Forumansvarlig
Kan du si litt om hva det innebærer og hvor «på» man må være ?Hvem vil være tilgangsansvarlig?![]()

For det meste slippe inn godkjente medlemmer i gruppenKan du si litt om hva det innebærer og hvor «på» man må være ?![]()
Tusen takkFor det meste slippe inn godkjente medlemmer i gruppen
Reglene som er utarbeidet for å være med i skjult gruppe:
I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
_____
Da må jeg bare få skrevet ned hvordan man sjekker antall innlegg igjen også kan jeg sikkert være 1 av 2 tilgangsansvarlig Du får opplæring som tilgangsansvarlig. Veldig lett! Men også greit å være 2-3 stk slik at man kan dele på ansvaret. Man blir mellomleddet mellom de som ønsker tilgang til skjult forum og forumansvarligTusen takkDa må jeg bare få skrevet ned hvordan man sjekker antall innlegg igjen også kan jeg sikkert være 1 av 2 tilgangsansvarlig
![]()
Jeg kan eventuelt bli med deg, hvis ikke noen andre har kjempe lystTusen takkDa må jeg bare få skrevet ned hvordan man sjekker antall innlegg igjen også kan jeg sikkert være 1 av 2 tilgangsansvarlig
![]()
Har du sendt melding til forumansvarlig, eller skal jeg gjøre det ?@Forumansvarlig kan du opprette gruppe for oss? Jeg og @Lil_sol kan være tilgangsansvarlige, så kan vi eventuelt si ifra om det blir endringer?
Gruppenavn: Augusteplene 2026
Farge: G (lysegrønn)

Vi satser på å få gruppen på plass før helgen!Har du sendt melding til forumansvarlig, eller skal jeg gjøre det ?![]()
Den ligger som øverste tråd i August 2026Skjønte ikke helt kriterieneHvor er terminlisten? Følger omtrent alle tråder og er ganske aktiv
Kriteriene ligger innunder «velkommen til» trådenSkjønte ikke helt kriterieneHvor er terminlisten? Følger omtrent alle tråder og er ganske aktiv

Ser du har 29/50 innlegg i augustgruppen, her er det bare å henge i så du oppfyller kraveneSkjønte ikke helt kriterieneHvor er terminlisten? Følger omtrent alle tråder og er ganske aktiv