Vi klarte det! 5000 innlegg innen 8. juli var omme!
Da blir det snart avstemning om hva skjult forum skal hete (og hvilken farge vi skal ha).
Da blir det snart avstemning om hva skjult forum skal hete (og hvilken farge vi skal ha).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kopiert fra @Bobla : Bruk søkefunksjonen øverst til høyre. Velg først detaljert søk, og deretter search threads. Legg inn ditt eget brukernavn, og velg bare underforumet mars 2024. Husk å ta bort avhukingen for hele forumetJeg tror jeg er innafor? Husker ikke hvordan jeg sjekker
Må jeg telle antall innlegg og da??Kopiert fra @Bobla : Bruk søkefunksjonen øverst til høyre. Velg først detaljert søk, og deretter search threads. Legg inn ditt eget brukernavn, og velg bare underforumet mars 2024. Husk å ta bort avhukingen for hele forumet
Veeel, det er 20 innlegg på hver side, så for din del er det kanskje enklest å gange opp for å få svaretMå jeg telle antall innlegg og da??
TakkVeeel, det er 20 innlegg på hver side, så for din del er det kanskje enklest å gange opp for å få svaret
Vil tro @Nei helsike heller slår oss alle466 her. Greit kvalifisert. Håper bare hovedkriteriet holder seg i live.
Er det etter avstemmingens slutt den 16. juli vi kan vente skjult?? Synes kravet burde være mindre, når der er treghet i systemet. Vi rekker 3-4k innlegg til innen avstemmingen er ferdig. 6k nå! Hilsen fru utålmodig…
Jeg vil også ha skjult oppe og gå! Like utålmodig som degEr det etter avstemmingens slutt den 16. juli vi kan vente skjult?? Synes kravet burde være mindre, når der er treghet i systemet. Vi rekker 3-4k innlegg til innen avstemmingen er ferdig. 6k nå! Hilsen fru utålmodig…