5000 innlegg!

Hehe som jeg skrev tidligere. Det er for at medlemer skal føle se komfortable. Har opplevd netttroll og faktisk familie/venner som spionerer på den gravide via forumet for å fiske frem i formasjon i en foreldretvist. Har heldigvis bare opplevd sistnevnte en gang. Men det har skjedd.

Hadde også ei i 2010 som
Utgav seg for å være gravid. La ut bilder av falske tester osv. Så
Mistet hun plutselig babyen å fikk masse sympati osv. Viste seg at det var ei venninne av ei av medlemmene som var sjalu pga oppmerksomheten.
Omg!

Hehe som jeg skrev tidligere. Det er for at medlemer skal føle se komfortable. Har opplevd netttroll og faktisk familie/venner som spionerer på den gravide via forumet for å fiske frem i formasjon i en foreldretvist. Har heldigvis bare opplevd sistnevnte en gang. Men det har skjedd.

Hadde også ei i 2010 som
Utgav seg for å være gravid. La ut bilder av falske tester osv. Så
Mistet hun plutselig babyen å fikk masse sympati osv. Viste seg at det var ei venninne av ei av medlemmene som var sjalu pga oppmerksomheten.
Mente det ikke sånn, bare lurte på hvordan jeg vet om jeg har det som skal til

Vet at på mai sin termingruppe, så er det en forklaring for hvordan du sjekker hvor mange innlegg du har. Vi får det nok her inne også når vi får skjult forum. Men sjekk eventuelt festa innlegg i maigruppa om du ikke ønsker å vente.

Beklager. Sitatet ditt ble med i innlegget :banghead: :hilarious:

Du går på søk
Klikk på søk i tråder

Så fyller du ut nicket ditt i "postet av" og velger juni 2023 i forumvelgeren. Så trykker du søk. Da får du opp alle innleggene dom du har skrevet i terminforumet. En side er 20 innlegg så hvis du her 4 eller mer så er du i hvertfall over 50 :)

D2E30CFD-B67E-4D7A-8D79-DFA34BE9DE21.jpeg334C9796-7FAC-41D8-9898-04EAC3E943E5.jpeg

Last edited:
Vet at på mai sin termingruppe, så er det en forklaring for hvordan du sjekker hvor mange innlegg du har. Vi får det nok her inne også når vi får skjult forum. Men sjekk eventuelt festa innlegg i maigruppa om du ikke ønsker å vente.
la akkurat ut en kjapp beskrivelse. Men Forumansvarlig legger ut "oppskriften" i en infotråd når skjult er oppe.

Back
Topp