5000 innlegg!

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
:hilarious:Da har vi skrevet 5000 innlegg. Så da er det bare å vente på Forumansvarlig da :hilarious:

Men i mellomtiden kan vi jo bestemme oss for ett par ting. Lilje92 er jo allerede i gang med avstemminga på navnet til skjult forum.
Men vi må ha en eller to tilgangsansvarlige også.
Dette er 1-2 medlemmer av gruppa som skal passe på at de som skal ha tilgang får tilgang, og at de som har tilgang oppfyller kravene for å beholde tilgangen. Blir litt som bindeleddet mellom Forumansvarlig og termingruppa.

Vi må også bestemme kravene for å få tilgang.
De vanligste er vel:
1. Ha laget seg ett brukernavn
2. Har skrevet mer enn 50 innlegg på terminforumet
3. Står oppført på termingruppa
4. Har hvert medlem av Babyverden i en måned.

Noen som melder seg?

Last edited:
:hilarious:Da har vi skrevet 5000 innlegg. Så da er det bare å vente på Forumansvarlig da :hilarious:

Men i mellomtiden kan vi jo bestemme oss for ett par ting. Lilje92 er jo allerede i gang med avstemminga på navnet til skjult forum.
Dette er 1-2 medlemmer av gruppa som skal passe på at de som skal ha tilgang får tilgang, og at de som har tilgang oppfyller kravene for å beholde tilgangen. Blir litt som bindeleddet mellom Forumansvarlig og termingruppa.

De vanligste er vel:
4. Har hvert medlem av forumet i en måned.

Noen som melder seg?
Æ tenke at medlem av forumet i 1 mnd e lenge hvis man akkurat har funnet d feks. Kan man ikke ha et par uka ? :smiley-ashamed005

Æ tenke at medlem av forumet i 1 mnd e lenge hvis man akkurat har funnet d feks. Kan man ikke ha et par uka ? :smiley-ashamed005
Litt av grunnen til reglene er at man skal unngå netttroll eller annet uønsket. Mange venter med å si så mye om seg selv før de kommer Inn på skjult. Grunnen til det er jo at på skjult er det bare medlemmene av skjult som kan se hva du skriver.

De vanligste er vel:
4. Har hvert medlem av forumet i en måned.

Noen som melder seg?

Heisann, og gratulerer med 5000 innlegg! :-)
Jeg er på ballen når dere har fått avklart hva dere skal hete og hvem som skal være tilgangsansvarlig. Ser ut til at dere har kommet i gang med prosessene, så da bare sender dere en melding til meg når dere er klar.

Litt av grunnen til reglene er at man skal unngå netttroll eller annet uønsket. Mange venter med å si så mye om seg selv før de kommer Inn på skjult. Grunnen til det er jo at på skjult er det bare medlemmene av skjult som kan se hva du skriver.
Ja og der skjønner æ jo godt :) men kan man ikke bare kaste dem ut da? Dem må jo registrere seg med nick og dem må jo skrive nok innlegg. Altså samme for mæ, men va bare en tanke :)

Heisann, og gratulerer med 5000 innlegg! :)
Jeg er på ballen når dere har fått avklart hva dere skal hete og hvem som skal være tilgangsansvarlig. Ser ut til at dere har kommet i gang med prosessene, så da bare sender dere en melding til meg når dere er klar.

Yey! Takk :)

Ja og der skjønner æ jo godt :) men kan man ikke bare kaste dem ut da? Dem må jo registrere seg med nick og dem må jo skrive nok innlegg. Altså samme for mæ, men va bare en tanke :)
Tenker at de reglene er der for en grunn :) Å en mnd går veldig fort egentlig :)

Må vi ha skrevet 50 innlegg hver for å være medlem? :eek: aaner ikke hva jeg er oppi, men tror jeg er et stykke unna det...

Da er jeg et par uker unna for å kunne bli medlem :happy090 men skal man bli flink på å vente, så må man vel øve seg på det også:hilarious:

Man vet jo ikke hvem som kommer inn i skjult for drit og ikke.. men svært få orker å være aktiv i en mnd hvis de ikke faktisk vil være her :happy: er snakk om at man kan dele mer personlig, og om noen i gata eller noen du kjenner pluttselig er der inne så er det lett å kjenne igjen hvis man deler f.eks. «Har 2 katter, skal til syden neste uke, har handlet i dag, har en jente på 3» osv osv. da er det ikke vanskelig å legge sammen hvem man er. Og hvis noen da skulle være uheldig å miste, så er det ekstra kleint å måtte forklare det til noen man aldri ville fortalt om svangerskapet f.eks.:bag: I løpet av et helt svangerskap blir vi gjerne veldig godt kjent, og i Facebook grupper er det til og med vanlig med snap gruppe hvor man holder kontakten lenge etter fødsel også. Så er jo bare sånn så ikke personlige ting skal komme ut, og at man ikke blir gjenkjent. Da er poenget med anonymt forum borte. Jeg har selv f.eks. Vært her i over 2 år, hatt ekstremt mange aborter og delt mye personlig. Hadde vært litt krise hvis det plutselig gikk rykte her i nærområdet om hva jeg heter her inne så alle kunne lest:hilarious:

Må vi ha skrevet 50 innlegg hver for å være medlem? :eek: aaner ikke hva jeg er oppi, men tror jeg er et stykke unna det...
Det går fort, bare å kommentere litt inne på «Leker», og ellers engasjere seg litt i de andre trådene:)

Hvordan vet man hvor lenge man har holdt på og hvor mange innlegg?

Mange av oss som
Må vente en stund for å ha vært medlem en mnd da ( i alle fall vi med termin i slutten av mnd)
Tror det gjelder at man skal ha vært medlem av babyverden i mer enn 1 mnd? :) på profilen din står det at du ble medlem i mai, så det går iallefall fint!
Stemmer det. Er forumet generelt det er snakk om :)

Hvordan vet man hvor lenge man har holdt på og hvor mange innlegg?
Ja æ veit æ har vært d, men tenkte på andre :laughing001 :smiley-ashamed005 :dance018 :love017
Hehe som jeg skrev tidligere. Det er for at medlemer skal føle se komfortable. Har opplevd netttroll og faktisk familie/venner som spionerer på den gravide via forumet for å fiske frem i formasjon i en foreldretvist. Har heldigvis bare opplevd sistnevnte en gang. Men det har skjedd.

Hadde også ei i 2010 som
Utgav seg for å være gravid. La ut bilder av falske tester osv. Så
Mistet hun plutselig babyen å fikk masse sympati osv. Viste seg at det var ei venninne av ei av medlemmene som var sjalu pga oppmerksomheten.

Back
Topp