500 kalorier i timen

Bella_

Gift med forumet
Jeg leste at man forbrenner 500 kalorier i timen fra fødselen starter... DET blir mange det!!! [:D]
Også sammenligner man det å føde som å løpe marathon.. Så da får vi prøvd hvordan det er[;)]

Hehe, de 500kcal i timen gjør ingenting for meg iallfall [:D] Maraton er jeg mer skeptisk til.. [8D]

oi,oi....

da forbrant jeg altså 19000 kal sist...[8|]
hadde en fødsel som varte i 38 timer....

Føles sånn etterhvert ja[8D]Er sååå sliten men såå lykkelig etterpå[;)]

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

oi,oi....

Det er nesten tre kilo fett [:-][:-][:-]

ORIGINAL: superpia

oi,oi....

hmm...det får man si gitt...kan ikke si jeg merket veldig til det tapet egentlig...men,men[:)][8D]

ORIGINAL: superpia

oi,oi....

hmm...det får man si gitt...kan ikke si jeg merket veldig til det tapet egentlig...men,men[:)][8D]

Hihi [:D]

Det stod faktisk i graviditetsboken jeg fikk av legen[:)] Men, er jo ikke fra første vee, er nok fødselen, den hardeste periode vill jeg tro.... [:)] Men, uansett, ikke en dum ting å fiste litt fett samtidig som man presser[;)]

er vel derfor nån av de svenske gravid bladene anbefaler å karboloade disse ukene frem over.. slik at vi har nok karbohydrater/energi å brenne under fødseln..[:-]

ORIGINAL: natali81

er vel derfor nån av de svenske gravid bladene anbefaler å karboloade disse ukene frem over.. slik at vi har nok karbohydrater/energi å brenne under fødseln..[:-]

Jeg har noen ekstra på rompa og lårene som fint kan brennes under fødsel[;)]

YES!!! Gjett kem som endlig fikk seg ei unnskyldning til å kjøpe seg marsipan i dag da....

Men da bør eg få en laaaang fødsel!!

Jepp, det tror jeg på [;)]

ORIGINAL: TJ2008

ORIGINAL: Bella_

Jeg leste at man forbrenner 500 kalorier i timen fra fødselen starter... DET blir mange det!!! [:D]
Også sammenligner man det å føde som å løpe marathon.. Så da får vi prøvd hvordan det er[;)]

Da er hvertfall IKKJE tull ein gong......
Beina rista og skalv nåke inni hampen masse,sku tru eg hadde løp mil etter mil etter mil etter mil etter mil....

Kjenner meg igjen der, men når JM spurte om jeg greide å gå til rommet så var jeg så ovenpå! Følte meg topp [8D] Kjente etterhvert at det var greit med JM på en side og barnepleier på den andre [;)] og da sa hun faktisk det; "ja du har jo bare løpt ett maraton, så du greier vel ett til"

Etter hvor mye man svetter så tviler jeg ikke på maraton nei. Kroppen jobber jo som den aldri har gjort før, og ikke pokker om jeg klarte å stå særlig på beina de neste timene.
Jeg har også vært av de heldige som har gått ned alt og mere til før jeg er hjemme fra sykehuset[:)]

Ikke rart det smakte godt med mat etter fødselen da nei!!! Eller at jeg trykket i meg tidenes største hjemmelagde hamburgertallerken etter at vannet gikk!

Back
Topp