Dorothy_1
Gift med forumet
I går var vi hos legen, Alt av hjertelyd, OSV var forresten bra.... [:D]
Har lagt på meg litt over 6 kilo til nå, Men legen mente at det va kjempebra.
Jeg har vært ganske sliten I det siste og motet meg opp til og spørre om en % sykemelding.
Legn var kjempe forståelsesfull, Og spurte med en gang hvor mye Jeg ville ha....
Jeg var litt usikker, Men hun foreslo 50% sykemelding, Jeg godtok den.... [:D]
Såh var Jeg og snakket med min kjempe forståelses fulle sjef, Og hun virket nesten litt fornærmet over at Jeg Ikkje hadde nevnt dette før på jobb.
Også ordnet vi det slik at det blir jobb annen hver dag, Jeg slipper og gå sein vakter som er ferdig klokka halv 5, Jeg er senest ferrdig klokka 3.
Også på tidligvaktene jobber Jeg en halv time kortete enn vanlig arbeidsdag, Men hun mente at det skulle vi absolutt Ikkje tenke på, Også sendte hun meg hjem, Og sah: Gå hjem og slapp av.... [:D]
Og dersom det fortsatt var tungt på jobben, Måtte vi sette opp prosenten litt.
AH, Det skal bli godt og få slappet av jah.... [:D]
Har lagt på meg litt over 6 kilo til nå, Men legen mente at det va kjempebra.
Jeg har vært ganske sliten I det siste og motet meg opp til og spørre om en % sykemelding.
Legn var kjempe forståelsesfull, Og spurte med en gang hvor mye Jeg ville ha....
Jeg var litt usikker, Men hun foreslo 50% sykemelding, Jeg godtok den.... [:D]
Såh var Jeg og snakket med min kjempe forståelses fulle sjef, Og hun virket nesten litt fornærmet over at Jeg Ikkje hadde nevnt dette før på jobb.
Også ordnet vi det slik at det blir jobb annen hver dag, Jeg slipper og gå sein vakter som er ferdig klokka halv 5, Jeg er senest ferrdig klokka 3.
Også på tidligvaktene jobber Jeg en halv time kortete enn vanlig arbeidsdag, Men hun mente at det skulle vi absolutt Ikkje tenke på, Også sendte hun meg hjem, Og sah: Gå hjem og slapp av.... [:D]
Og dersom det fortsatt var tungt på jobben, Måtte vi sette opp prosenten litt.
AH, Det skal bli godt og få slappet av jah.... [:D]