50% på 260ml flasker og annet

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
I dag er det 50% på mam og avent flasker på komplettapotek.no
Har ofte sett til 30 og 40%, men benytta sjansen i dag til å kjøpe inn alle jeg vil trenge siden jeg har flaskebarn.

Var også 50% på endel andre ting også, men regner med hvertfall flaskene er høyaktuelle for mange av oss ;)
 
Tusen takk! Nå har jeg også handlet, og fikk 21 produkter på apoteket til 1000 kr:D
Hvis noen ser tilbud på babycall så blir jeg kjempeglad!
 
Var mest flasker til de små og vitaminer til de store, men sånt er jo dyrt! Superfornøyd jeg:)
ImageUploadedByBV Forum1484500542.895485.jpg
 
Hehe, skal si det går unna på avent flaskene.... når jeg kjøpte i dag tidlig mener jeg de hadde over 80 på lager, nå er det nede i 5 ;)

Skjønner at du er fornøyd, greit å få gjort noen kupp... og vitaminer til voksne er ikke akkurat gratis det heller :)
Disse avent smekkene, er ikke de veldig stive? Ser for meg at de er litt ubehagelige å ha på?
 
Takk for tips :) Da har jeg handlet.
 
Hehe, skal si det går unna på avent flaskene.... når jeg kjøpte i dag tidlig mener jeg de hadde over 80 på lager, nå er det nede i 5 ;)

Skjønner at du er fornøyd, greit å få gjort noen kupp... og vitaminer til voksne er ikke akkurat gratis det heller :)
Disse avent smekkene, er ikke de veldig stive? Ser for meg at de er litt ubehagelige å ha på?
Vi har den smekken, den er stiv og ganske bred så guttungen på 2år hater den, bruker den kun når han spire yoghurt alene ellers nekter han :( Han klarer ikke å løfte glasset til munnen om han har denne på :(
 
Back
Topp